۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۷۲۶۸۴

انتشار پنجاه و ششمین شماره فصلنامه ره‌آورد نور

پنجاه و یکمین شماره فصلنامه ره‌آورد نور به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) منتشر شد.
پنجاه و  ششمین شماره فصلنامه (ره‌آورد نور)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، پنجاه و یکمین شماره فصلنامه اطلاع رسانی، آموزشی و مطالعات رایانه‌ای علوم اسلامی (ره‌آورد نور) به همت پژوهشگران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) منتشر شد.

بر اساس این گزارش از جمله مطالبی که در شماره ۵۶ (پیاپی ۷۳) فصلنامه ره‌آورد نور در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته می‌توان به: فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و حاکمیت، کاربرد رسانه‌های اجتماعی مجازی در آموزش دانشجویان، حوزه علمیه و فضای مجازی، فضای مجازی؛ فرصت‌ها و چالش‌های هویت دینی در بین جوانان ایرانی، تبلیغ ضد دین در شبکه‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن اشاره کرد.

گفتنی است، این فصلنامه به مدیر مسؤولی حجت الاسلام شهریاری و سردبیری حجت الاسلام نمازی و به صاحب امتیازی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، از بهمن‌ ماه ۱۳۷۷ تا کنون، به صورت سراسری منتشر و مطالب ارزشمندی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به جامعه علمی کشور تقدیم می‌کند.

لازم به ذکر است علاوه بر نسخه چاپی فصلنامه ره‌آورد نور، نسخه دیجیتالی آن نیز از طریق وبگاه rahavardnoor.ir و وبگاه www.noormags.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد./998/د102/ق

ارسال نظرات