۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۴۶۹۳۸۳
نعمت‌زاده:

بیکاری و محرومیت بدون سرمایه‌گذاری حل نمی‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای بزرگترین معادن ذغال سنگ در کشور است، گفت: بدون سرمایه‌گذاری مسائل اشتغال، فقر و محرومیت حل نمی‌شود بنابراین باید شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی دچار عقب‌ماندگی‌هایی از گذشته است که توجه مسؤولان کشوری و استانی را می‌طلبد.

وی استان خراسان جنوبی را از لحاظ معدنی غنی دانست و گفت: دچار محدودیت‌هایی در منابع مالی هستیم به همین دلیل کار زیادی را در معادن نمی‌توانیم انجام دهیم، در تلاش هستیم تا در قانون معادن تغییراتی ایجاد کنیم که دستمان بازتر شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای بزرگترین معادن ذغال سنگ در کشور است، افزود: بدون سرمایه‌گذاری مسائل اشتغال، فقر و محرومیت حل نمی‌شود بنابراین باید شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

نعمت‌زاده فرآوری صنایع تبدیلی و معادن یکی از اولویت‌های صنعت، معدن و تجارت دانست و تصریح کرد: برای خراسان جنوبی طرحی را برای تولید پلیمر و پتروشیمی در دستور کار و مطالعه داریم./202/880/ب1

ارسال نظرات