۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۶۳۷۹۰
فرمانده سپاه عاشورا:

رواج رفاه‌طلبی انقلاب اسلامی را تهدید می کند

کریمیان با بیان این‌که چالش اساسی دهه چهارم انقلاب اسلامی تقابل اشرافی‌گری و انقلابی‌گری است، گفت: رواج رفاه‌طلبی انقلاب اسلامی را تهدید می کند.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در همایش بسیج حقوقدانان در تبریز با بیان این‌که توطئه براندازی انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی این نهضت مردمی آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، اظهار داشت: دشمنان لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی غافل نشده‌اند.

وی با بیان این‌که در طول 37 سال گذشته بنا به مقتضیات زمان دشمنان انقلاب، نظام اسلامی را با چالش‌های مختلف رو به رو کرده‌اند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد کارشناسان دلسوز و انقلابی؛ چالش اساسی دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران تقابل اشرافی‌گری و انقلابی گری است.

کریمیان با اشاره به این‌که رواج رفاه‌طلبی انقلاب اسلامی را تهدید می کند، افزود: عده ای در تلاشند انقلابی‌گری را مساوی با حرکات احساسی فاقد برنامه، سرشار از محرومیت از امکانات و عاری از برنامه ریزی منسجم برای تحقق آرمان معرفی کنندف در حالی حقیقت غیر از این مسأله است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه برخی میخواهند بگویند انقلابی گری مقابل معیشت و رفاه مساوی جنگ و کشتار است، ادامه داد: در حالی که اگر مؤلفه ها و شاخصه های انقلابی گری تبیین شود؛ خواهیم دید که حقیقت غیر از این است و تلاش معاندان یک حرکت از پیش تعیین شده است.

وی با اشاره به این‌که اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی جامعه روحیه جهادی و انقلابی‌گری را کاهش خواهد داد، تصریح کرد: اگر مراقبت نکنیم در دامن اشرافیگری خواهیم افتاد و این مسأله خود آفت غیر قابل جبران برای نظام اسلامی قلمداد می شود؛ اگر رهبر انقلاب بر انقلابی‌گری توصیه می کنند، نشان از تهدیدی است دشمنان دارند.

کریمیان محافظه کاری و مصلحت‌اندیشی را مغایر با روحیه انقلابی‌گری دانست و گفت: تلاش دیگر دشمن برای تضعیف جبهه انقلاب اسلامی در مقابله با جبهه استکبار ایجاد دو قطبی است؛ اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ ما دو قطب بیشتر نداریم، انقلابی و ضدانقلابی. یعنی ملاک تفکیک افراد از یکدیگر انقلابی و غیرانقلابی بودن آنان است.

وی با اشاره به این‌که عده‌ای تنها ژست انقلابی‌گری دارند و از انقلاب هیچ بویی نبرده‌اند، گفت: دشمنان به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران از درون است، اگر شاهد تهاجم گسترده فرهنگی و اعتقادی دشمنان و اجرای پروژه نفوذ از سوی غرب هستیم؛ باید دانست که جنگ نرم در ابعاد گسترده علیه ملت ایران سال‌هاست که آغاز شده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمنان به دنبال تعمیق و گسترش اختلافات داخلی در کشور و چنددستگی میان مردم است، افزود: غرب تلاش دارد ما را باهم درگیر کند تا هنگام مواجهه با دشمن دیگر توان ایستادگی نداشته باشیم؛ پایبند بودن به اصول انقلابی، منجر به وحدت و یکدلی خواهد بود.

وی ادامه داد: تا زمانی که بر اصول انقلابی پایبندیم دشمن هم راحت نمی نشیند؛ ذات دشمن، دشمنی کردن است، بنابراین نباید از دشمنان دیرین انقلاب اسلامی ایران انتظار خیر داشته باشیم، امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت، یکدلی، انسجام و اتحاد زیر سایه ولایت فقیه هستیم./935/203/ب3

 

ارسال نظرات