۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۶۱۷۵۷
کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

ضرورت بهره گیری از ظرفیتهای داخلی برای تغییر موازنه قدرت در عرصه جهانی

کارشناس سیاسی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیتهای داخلی برای تغییر موازنه قدرت در عرصه جهانی اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است کار و تلاش جهادی صورت داده و اهتمام والایی در این مسیر داشته باشیم.
کارشناس سیاسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سید محمد پژومان، کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه امروز در نشست بصیرتی و معرفتی دانش آموزان دبیرستان ماندگار امام خمینی(ره) آمل اظهار داشت: همه ما در محضر شهدای عزیز حضور داریم که نیاز است بهره گیری شایسته ای از این بزرگواران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا زمینه ساز عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید قدرشناسی شایسته ای نسبت به مقام والای این عزیزان داشته باشیم.

کارشناس سیاسی با بیان این که شهدا با نثار خونهای پاک خود زمینه ساز تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند، گفت: همه ما مدیون تلاشهای ارزشمند این عزیزان هستیم که فداکاری والایی صورت دادند.

امنیت ایران اسلامی مرهون خونهای پاک شهدا است

استاد دانشگاه اظهار داشت: شهدا و رزمندگان با استعانت از فرهنگ عاشورایی در این مسیر ارزنده قرار گرفته و توانستند مجاهدتهای گرانقدری از سوی خود صورت دهند.

پژومان با بیان این که شهدا و رزمندگان عشق و دلدادگی والایی نسبت به جمهوری اسلامی داشتند، گفت: این عزیزان با عزم گرانقدر خود ایستادگی و مقاومت انجام داده و مایه افتخار شدند.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: انسان باید مراقبتهای شایسته ای از خود صورت دهد تا از مسیر اصلی منحرف نشده و در راستای سعادت و تعالی خود قدم بردارد.

استاد دانشگاه افزود: دنیامحوری و بهره گیری از باندبازی و مقام طلبی زمینه ساز سقوط انسان از مسیر اصلی می شود که ضرورت دارد هوشیاری شایسته ای داشته باشیم.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر آمل امنیت ایران اسلامی را مرهون خونهای پاک شهدا دانست و بیان داشت: ایران اسلامی به برکت خونهای شهیدان در جایگاه ارزشمندی قرار دارد.

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان ما با ایثار والای خود زمینه ساز عزت و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند که ایثارگری ارزشمندی از خود صورت دادند.

ضرورت تبعیت از ولایت فقیه

پژومان تصریح کرد: ضرورت دارد همه ما در مسیر بهره گیری از سخنان و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری گام برداریم و تلاش کنیم تدابیر والای ایشان را چراغ راه خود قرار دهیم.

استاد دانشگاه افزود: تبعیت از ولایت فقیه برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که نیاز است همواره در این مسیر ارزنده قدم برداریم و اهتمام والایی داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد همواره برای خداوند منان کار کرده و حضرت حق را در تمام کارهای خود داشته باشیم که تقرب به خداوند متعال برکات والایی برای انسان دارد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: ایادی استکباری با استفاده از قدرت و سرمایه خود به دنبال جنایتگری در عرصه جهانی هستند که باید این تعریف را برهم زنیم.

شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است

پژومان با بیان این که این ایادی استکباری به دنبال تحقق اهداف و خواسته های خود هستند، گفت: آمریکای جنایتکار از همه تلاشها و فتنه ها استفاده می کند تا اهداف خود را محقق کند.

وی آمریکای جنایتکار را عامل بدبختی جامعه جهانی دانست و افزود: ضرورت دارد تلاشهای ارزنده ای صورت گیرد تا بتوانیم موازنه قدرت را به مدل دیگری تعریف کنیم.

استاد دانشگاه ادامه داد: با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم می توانیم دستاوردهای والایی را محقق کنیم و در مسیر عزت و اقتدار روزافزون قرار گیریم.

کارشناس سیاسی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیتهای داخلی برای تغییر موازنه قدرت در عرصه جهانی اشاره کرد و بیان داشت: نیاز است کار و تلاش جهادی صورت داده و اهتمام والایی در این مسیر داشته باشیم.

وی با بیان این که شعار مرگ بر آمریکا جهانی شده است، گفت: در هر کشوری که انقلابی ایجاد می شود شعار مرگ بر آمریکا از سوی مردم آن طنین انداز است.

گفتنی است، ایادی استکباری همواره با دنبال تحقق اهداف خود هستند که ضرورت دارد هوشیاری شایسته ای نسبت به فتنه انگیزی و تلاشهای شوم آنان وجود داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات