۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۴۵۴۳۹۷
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

مجاهدان عراقی در مسیر یاران امام حسین قدم بر می‎دارند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا فتوای جهاد کفایی مرجعیت را موجب عقب نشینی دشمنان دانست و تصریح کرد که مجاهدان عراقی در مسیر اصحاب امام حسین(ع) قدم بر می‎دارند.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا، ضمن شرکت در مجلس عزاداری موسسه امام منتظر (عج) در سوئد، طی سخنانی به بررسی ویژگی‎های اصحاب امام حسین (ع) پرداخت و گفت: اصحاب سید الشهدا (ع) به ندای جهاد امام زمان خود لبیک گفتند و به جان فشانی در راه اسلام پرداختند.

وی افزود: مجاهدان و رزمندگان عراقی نیز مانند اصحاب امام حسین (ع) به ندای فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی لبیک گفته و با رشادت در برابر اعضای جریان‏های تکفیری و تروریستی ایستادند.

حجت الاسلام کشمیری تصریح کرد: در زمانی که وضعیت عراق در شرایط خطرناکی قرار داشت و دشمنان در نزدیکی درب‎های بغداد حضور داشتند و آماده حمله به اماکن مقدس بودند حضرت آیت الله سیستانی با فتوای جهاد کفایی دشمنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

وی ادامه داد: با آغاز جنگ با تروریسم هزاران نفر شهید و مجروح شدند بر همین اساس این مرجع تقلید با تاسیس مراکز و موسسه‎های به حمایت از خانواده‎های مجاهدان پرداخت و امکانات رفاهی را در اختیارشان قرار داد./994/ب903/د

ارسال نظرات