۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۵۰۹۷۰
آيت‌الله بهشتی:

اتحاد شیعه و سنی، داعش و وهابیت تندرو را منزوی کرده است

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: شیعه و سنی با حساسیت، تمام توطئه‌های دشمنان را زیر نظر دارند و با تکیه‌ بر مشترکات، وهابیت تندرو و داعش را منزوی کرده‌اند.
آیت الله بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از فارس، آیت‌الله احمد بهشتی در جمع مردم اشکنان در مسجد جامع این شهر، گفت: دشمنان اسلام با حمایت از عناصر تندرو از جمله وهابیت و داعش و تجهیز آنان دست به کشتار مردم در کشورهای اسلامی زده‌اند و جنایت‌های آنان در یمن و سوریه بخشی از دسیسه‌ها برای ایجاد شکاف در میان مسلمانان است.

وی با اشاره به ضرورت هوشیاری علمای شیعه و سنی، افزود: شیعه و سنی با حساسیت، تمام توطئه‌های دشمنان را زیر نظر دارند و با تکیه‌ بر مشترکات، وهابیت تندرو و داعش را منزوی کرده‌اند.

آيت‌الله بهشتی با اشاره به پیشینه اهل سنت در محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، گفت: دشمنان اسلام بدانند اهل سنت نسبت به اهل‌بیت(ع) و فرزندان پیامبر(ص) محبت و ارادت دارند و حضور آنان در بسیاری از اماکن متبرکه گواه این مسأله است و آنان بدانند که وهابیت تندرو و داعش به‌ عنوان دست‌پروردگان استکبار، هیچ جایگاهی در میان مسلمانان ندارند.

وی با اشاره به سابقه مردم اشکنان در دفاع از انقلاب اسلامی، بیان داشت: تقدیم 63 شهید در دوران دفاع مقدس و چهار شهید در فاجعه خونبار منا نشان داد که این مردم به انقلاب اسلامی و خط نورانی امام راحل ایمان دارند و محبت آنان نسبت به اهل‌بیت(ع) از سر اخلاص و تواضع است.

آيت‌الله بهشتی همچنین با تقدیر از حضور مردم بخش اشکنان در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی از شرکت گسترده آنان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و تمام برنامه‌های ملی و مذهبی تقدیر کرد.

شایان ذکر است، در ابتدای این مراسم، محمد صفری، امام‌جمعه اشکنان گفت: مردم ولایتمدار اشکنان دوستدار اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) هستند و در تمام برنامه‌های دینی و امور نیکوکارانه پیش‌قدم بوده‌اند و وجود بسیاری از اماکن دینی و فرهنگی گوشه‌ای از زحمات نیکوکاران این خطه از جنوب فارس است.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به اتحاد و انسجام شیعه و سنی در منطقه اشکنان، گفت: محبت نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و موقعیت‌شناسی این مردم، موجب عمق وحدت و مودت میان اقوام مختلف شده و وحدت و برادری این مردم در جنوبی‌ترین نقطه استان فارس مثال‌زدنی است./۹۱۹/203/ب2

ارسال نظرات