۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۴۴۹۱۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله:

آل سعود حکومتی دست نشانده و واهی است

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران، آل سعود را حکومتی دست نشانده و واهی دانست و گفت: این حکومت فاسد که دستانش به خون هزاران انسان بی گناه آغشته است خودش را ارباب حرم اهل بیت(ع) می داند.
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران امروز در مراسمی که به مناسبت شهدای منا مازندران در قائمشهر برگزار شد، با اشاره به فاجعه غم بار منا گفت: این واقعه غم انگیز قلوب امت اسلامی را جریحه دار کرد.

وی آل سعود را حکومتی دست نشانده و واهی دانست و افزود: این حکومت فاسد که دستانش به خون هزاران انسان بی گناه آغشته است خودش را ارباب حرم اهل بیت(ع) می داند.

حجت الاسلام گواهی با بیان این که آه مظلومان دامن آل سعود فاسد را خواهد گرفت، ادامه داد: هر چیز که بشکند از چهره می‌افتد جز دل که اگر بشکند ارزش پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر این که امروز جهان اسلام باید در برابر جنایت های آل سعود قیامت کند، گفت: جهان اسلام باید با هم متحد شوند و اگر تمامی مسلمانان امروز واحد بودند همه مشکلات حل می‌شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به این که جنایت های آل سعود در منطقه بسیار سنگین است، گفت: امروز عربستان در جنایت و کشتار انسان های بی گناه هم ردیف رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان این که رژیم آل سعود در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بزرگ ترین جنایات تاریخ بشر را امروز در یمن مرتکب می شود، افزود: این رژیم جنایت کار به هیچ یک از اصول ابتدایی انسانی پایبند نیست..

حجت الاسلام گواهی با بیان این که آل سعود حتی کوچک ترین احترامی برای کلام الهی قائل نیست، ادامه داد: این رژیم جنایتکار امروز در کشتار و خونریزی در منطقه از رژیم صهیونیستی نیز پیشی گرفته است.

استاد حوزه علمیه مهم ترین عامل تفرقه و اختلاف در منطقه را سیاست های رژیم آل سعود دانست و افزود: این رژیم وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به مهره نظام سلطه در منطقه تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران افزود: اسلام بر چند پایه بنا نهاده شده که حج و نماز از جمله آن است و نماز خواندن و عبادت آل‌سعود نوعی تمسخر و استهزاء آیات شریفه قرآن است چرا که آیات قرآن با تمام وجود مرگ بر استکبار را فریاد می‌زند.

وی تصریح کرد: این انسان‌های پلید آن‌قدر گستاخ شده‌اند که بارها بقیع و حرمین شریفین را با خاک یکسان کرده‌اند و امام فاقد صلاحیت مسجد نبوی خطاب به پیامبر مکرم اسلام، اعلام می‌کند چشم ندارم که اگر داشتم گنبد تو را هم با خاک یکسان می‌کردم.

استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: مکان‌های مقدس در عربستان را باید به اهلش بسپارند اما حیف که جهان اسلام را خواب برده و امسال حج غریب ماند، امیدواریم پیش از پایان یافتن حج این شجره خبیثه نامشان محو شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله تهران ادامه داد: آل‌سعود، بعد از شنیدن پیام رهبری که فرمودند اگر دست از پا خطا کنید شما را با خاک یکسان می‌کنیم آنها به خود آمدند و پیکرهای مطهر شهدای منا را به ما تحویل دادند.

حجت الاسلام گواهی یادآور شد: وقتی می‌خواستند مذهب وهابیت را نامگذاری کنند، گفتند نامش را محمدیه بگذارند اما برای اینکه نام پیامبر گسترش نیابد این  مذهب به وهابیت خطاب شد، آنان این نوع دشمنی را دارند.

وی با اشاره به این که فتواهای بسیار پست حکام حلقه به گوش آل‌سعود بیانگر این مطلب است که اینها به ابتدایی‌ترین احکام اسلام آگاهی ندارند، ادامه داد: رژیم فاسد آل سعود امروز به مجری سیاست های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام گواهی با بیان این که آل سعود جنایتکار در حالی ایران اسلامی را به حمایت تروریست محکوم می کند که خود بزرگترین حامی و به وجود آورده گروه های تروریستی در جهان است، افزود: این ادعاها در حالی بیان می شود که تاکنون ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر از ایرانیان به دست منافقان ترور شدند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان این که اقدام امسال آل‌سعود که مانع حضور حجاج ایرانی شدند در آینده قضاوت می‌شود و ریشه خودشان را زدند، ادامه داد: این رژیم فاسد و جنایتکار هر روز به سمت نابودی و محو شدن پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با اشاره به این که رژیم آل سعود در حالی مناسک حج را عهده دار است که هزاران انسان بی گناه در یمن از سوی مزدوران این رژیم به خاک و خون کشیده شده اند، گفت: آنان مردم یمن را با خاک یکسان کردند در حالی که فریاد حقوق بشر آنان گوش جهان را کر کرد.

حجت الاسلام گواهی افزود: حج، یکی از مراسم‌های عظیمی است که در طول تاریخ موجب زنده نگه‌ داشتن نام اسلام است و سبب می‌شود مردم در یک کنگره و اجتماع بزرگ گرد هم جمع شوند و برای بررسی مسائل جامعه هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشته باشند./950/202/ب2

ارسال نظرات