۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۴۷۴۷۷
آيت الله نمازي:

سازمان تبليغات اسلامي نقش مهمي در مديريت فضاي مذهبي جامعه دارد

نماينده ولي فقيه درکاشان گفت: با توجه به ظرفيت ديني شهرستان در حوزه هيئات مذهبي، مبلغان ديني، جامعه مداحان، مساجد، ائمه جماعات و نسل جوان پويا و فعال، شرايط کنوني اداره تبليغات اسلامي پاسخگوي اين نيازها نيست.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگارخبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، صبح امروز در ديدار با مدير كل تبليغات اسلامي استان اصفهان، با اشاره به اينكه سازمان تبليغات اسلامي نقش مهمي در مديريت فضاي مذهبي جامعه دارد، گفت: سازمان تبليغات اسلامي از نهادهايي است که به دستور حضرت امام(ره) و براي تحقق اهداف بلند و تاثيرگذار در زمينه گسترش معارف ديني‌تأسيس شده است.

وي نقش سازمان تبليغات اسلامي در مديريت فضاي مذهبي جامعه را بسيار اثر گذار دانست و گفت: با توجه به انتظارات فراوان از اين نهاد و ماموريت هاي محوله آن، انتظار پشتيباني مالي و اجرايي بيشتري از دولت هست تا بتواند اين سازمان نقش کارآمد خود را ايفا نمايد.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تقدير از خدمات اداره تبليغات اسلامي کاشان در مديريت مجامع مذهبي اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به ظرفيت ديني شهرستان در حوزه هيئات مذهبي، مبلغان ديني، جامعه مداحان، مساجد، ائمه جماعات و نسل جوان پويا و فعال، شرايط کنوني اداره تبليغات اسلامي پاسخگوي اين نيازها نيست.

آيت الله نمازي ضمن تمجيد از خدمات و تدبيرهاي حجت الاسلام اروجي مدير کل جديد تبليغات اسلامي استان اصفهان در طي مدت تصدي مسؤوليت در استان اصفهان بيان داشت: از زمان حضور مديركل جديد، شاهد تحولات خوبي در سطح استان هستيم و اميد است با همين اتکال و توان در مقابل انحرافات بايستيد و اسلام ناب را معرفي نماييد.

نماينده ولي فقيه دركاشان، با اشاره به درخواست انتقال رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان ابراز داشت: حجت‌الاسلام حسيني طي مسؤوليت خود در اين سمت، عملکرد خوب و خدمات روشني داشته است و شرايط کاشان همچنان نيازمند فعاليت و مديريت ايشان است اما خواستار پشتيباني بيشتر از فعاليت هاي اين اداره هستم.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجي مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان نيز ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در طي دوران مسؤوليت خود و تبيين شرايط فعلي سازمان در حوزه فرهنگي و اداري مالي، هم افزايي دفاتر ائمه جمعه با ادارات کل تبليغات اسلامي را در تسهيل بيشتر فعاليت دفاتر شهرستاني موثر دانست و اظهار داشت: تهاجم فرهنگي برنامه ريزي شده دشمن و آسيب هاي اجتماعي موجود نياز به تلاش و فعاليت تبليغي به ويژه توسط نهادهاي فرهنگي را مضاعف کرده است.

وي اظهار اميدواري كرد، با حمايت  نماينده ولي فقيه در کاشان بتوانيم فرمايشات رهبر معظم انقلاب را در حوزه هاي مختلف محقق کنيم.

 مدير کل تبليغات اسلامي اصفهان همچنين با اشاره به فعاليت دبيرستان علوم و معافر اسلامي صدرا و هدف گذاري اين مرکز آموزشي جهت تربيت نيروي کارآمد متدين، خواستار حمايت لازم جهت احداث ساختمان دبيرستان علوم و معارف اسلامي صدرا درکاشان شد./1307/203/ب

ارسال نظرات