۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵
کد خبر: ۴۴۶۲۰۳
وزیر ارتباطات:

فاصله طبقاتی در کشور باید کاهش داده شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید اقدامات شایسته ای صورت گیرد تا فاصله طبقاتی و شکاف اقتصادی موجود در کشور کاهش داده شود.
وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز جمعه در مراسم افتتاح همزمان اینترنت پرسرعت 1605 روستای مازندران که در روستای ورکاده از توابع بخش مرکزی آمل برگزار شد با گرامی داشت هفته دولت اظهارداشت: شهیدان رجایی و باهنر از مقام ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند که یاد این عزیزان را گرامی می داریم.

وی با اشاره به این که توسعه روستایی امری مهم و اساسی است، گفت: باید از توسعه ارتباطات در راستای حل مسائل مردم بهره گیری شود و تلاش شایسته ای در این مسیر وجود داشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید اقدامات شایسته ای صورت گیرد تا فاصله طبقاتی و شکاف اقتصادی موجود در کشور کاهش داده شود.

واعظی تصریح کرد: بسیاری از روستاهای کشور در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر روحانی اقبال خوبی داشتند و ما وظیفه داریم خدمات ارزنده ای به مردم عزیز روستاها ارائه دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: خدمت رسانی شایسته به مردم روستاها و مناطق محروم از اهمیت بسیاری برخوردار است که عزم خوبی از سوی دولت در این راستا وجود دارد.

وی ادامه داد: هر ساله اعتبار قابل توجهی از سوی وزارتخانه های مختلف به توسعه روستایی اختصاص پیدا می کند که مجموعه دولت توجه خاصی به مردم عزیز این مناطق دارد.

واعظی افزود: ضرورت دارد تا شرایطی فراهم شود خدمات لازم به روستاییان داده شده و آنان از رفاه و آسایش مطلوب برای گذران زندگی خود برخوردار باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نیاز اساسی است تا امکانات لازم در اختیار روستاها قرار گیرد تا مردم ما در روستاها باقی مانده و از ظرفیت ها و فرصت های موجود در راستای تولید گام بردارند که دستاوردهای خوبی دارد.

ربیع فلاح، استاندار مازندران در این مراسم با اشاره به هفته دولت اظهارداشت: این هفته فرصت خوبی است تا مدیران دولت در مناطق مختلف کشور حضور پیدا می کنند.

 وی با بیان این که توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش بسزایی در مسیر پیشرفت دارد، ادامه داد: باید استفاده خوبی از اینترنت صورت گیرد که ضرورت دارد تا آموزش های لازم در این عرصه به مردم داده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: امروز در دنیا سرمایه گذاری در حوزه اینترنت می شود که بهره گیری های لازم را از این فرصت می برند و باید استفاده شایسته ای از آن داشته باشیم.

فلاح اظهارداشت: روش های بهره برداری از اینترنت باید میان روستاییان آموزش داده شود تا بتوانیم اطلاعات را به سرعت منتقل کرده و بهره گیری لازم را داشته باشیم.

استاندار مازندران ادامه داد: سد هراز تا دو تا سه سال آینده آماده بهره برداری می شود که صد و بیست هزار هکتار از اراضی استان را آبیاری می کند که زمینه رفع کمبود آب فراهم می شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تلاش های خوبی انجام شود تا زمینه افزایش سطح برداشت برنج استان صورت گیرد که امری ارزشمند است و می تواند نقش بسزایی در مسیر تقویت تولید داخلی داشته باشد.

احمد منفرد، فرماندار آمل در این مراسم با بیان این که هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین عملکرد دولت است، گفت: کاری که امروز دارد انجام می شود و عهده دار آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند اقدامی بزرگ و نقطه عطفی در مسیر توسعه است.

وی تصریح کرد: مخابرات در سه زمینه پزشکی، آموزشی و ایرانگردی و توریسم دارد بسترها را مهیا می کند که زمینه ای برای رشد و توسعه شده است.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: امیدواریم این گام دولت تدبیر و امید زمینه ای برای خدمات بیشتری برای مردم باشد که باید از همه فرصت ها برای خدمت به مردم عزیز و گرانقدرمان استفاده کنیم.

گفتنی است، همزمان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران، طرح هایی به مناسبت هفته دولت افتتاح و بهره برداری شد./1314/پ202/ج

ارسال نظرات