۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۴۴۱۶۲۶
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس خبر داد؛

پیشرفت ۳۰ درصدی ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه امام سجاد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه حضرت امام سجاد(ع) را مهم‌ترین پروژه در دست اقدام ستاد فارس در سال جاری عنوان کرد و گفت: این پروژه هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در حال انجام است.
عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، اسکندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس امروز، ۱۲ مرداد در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این استان در گزارشی از اقدامات صورت گرفته، حمایت ائمه جمعه استان فارس را اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات را یک نقطه عطف دانست.

 

وی ادامه داد: کلام نافذ و تاثیرگذار امامان جمعه در هر یک از شهرستانها و بخش‌ها در جهت ایجاد انگیزه‌ای مضاعف جهت آگاهی بخشی و همیاری مردم در این کار خیر بسیار موثر بوده و امیدواریم همچون گذشته این ارتباط و اقدامات مستمر باشد.

 

قاسمی، ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه حضرت امام سجاد(ع) را مهم‌ترین پروژه در دست اقدام ستاد فارس در سال جاری عنوان کرد و گفت: این پروژه که هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی با اهدای نذورات مردم استان در حال انجام است و جهت تکمیل این اثر ماندگار باید همه استان در این کار خیر مشارکت داشته باشند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با تاکید بر اینکه تمامی این اقدامات، با نذورات مردمی که از طریق شماره حسابها و یا دفاتر ستاد در سراسر استان جمع‌آوری می‌شود، صورت می‌گیرد، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس به‌عنوان خادم مردم در این عرصه آماده خدمت‌رسانی به اعتاب مقدسه است بنابراین همه می‌توانند برای شریک بودن در ساخت پروژه‌های استان فارس که شامل ساخت نیم ضریح خیمه‌گاه امام سجاد(ع)، شش پنجره چوبی حرم مطهر امامین جوادیین(ع) و سایر پروژه‌ها مشارکت کنند./102/919/ب1

ارسال نظرات