۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۳۸۰۵۸
به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان؛

دوره تخصصی تربیت مربی هادیان سیاسی در اصفهان برگزار می شود

معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان دوره تخصصی تربیت مربی هادیان سیاسی را با ظرفیت محدود برگزار می کند.‏
بصیرت سیاسی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در راستای روشنگری و افزایش بصیرت و بینش سیاسی طلاب و روحانیون حوزه علمیه و فعالان فرهنگی،‏ دوره تخصصی تربیت مربی هادیان سیاسی را با ظرفیت محدود برگزار می کند.

 

این دوره در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی برگزار می گردد و داوطلبین جهت شرکت در دوره های بعدی حتما باید دوره قبلی را با موفقیت طی کنند، دوره مقدماتی شامل مباحث دشمن شناسی و بصیرت از منظر اسلام و عقل، جریان شناسی سیاسی روز، انواع حکومت های سیاسی و جنگ نرم و سیاست است.

 

برگزاری تریبون آزاد و نشست های هم اندیشی، حضور اساتید شاخص و مدافعین حریم ولایت، حضور مسئولین لشکری و استانی و کشوری از جمله ویژگی های شاخص این دوره است.

 

از جمله مزایای دوره می توان به بهره مندی از اساتید مجرب، اعطای گواهینامه پایان دوره، اعطای کارت هدیه به 3 نفر از منتخبین هر دوره و انتخاب نفرات برتر برای تدریس و فعالیت های مرتبط اشاره کرد.

 

به دلیل محدودیت ظرفیت اولویت شرکت در دوره با معاونین تهذیب مدارس، اساتید حوزه علمیه و فعالین فرهنگی و مسئولین مراکز فرهنگی مساجد است، علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ 20 لغایت 30 تیرماه به اتاق 33 فرهنگی مرکز مدیریت و یا  گلزار شهدا مراجعه کنند.


علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از کلیه برنامه ها و اخبار حوزه علمیه می توانند به کانال تلگرامی is_hozeh @ بپیوندند./869/101/ب2

ارسال نظرات