۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴۳۷۶۶۸
مدیر مدرسه الزهرا پلدختر:

مهم ترین ابزار اثرگذار مبلغان در عرصه تبلیغ مخاطب شناسی است

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر مخاطب شناسی را مهم ترین عامل در عرصه تبلیغ دانست و گفت: با همکاری دستگاه های فرهنگی باید دوره های آموزشی نوین برای مخاطبان برگزار شود.
تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اعظم آزادبخت، صبح امروز در دیدار با رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر همکاری و تعامل حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی را در زمینه اعزام و فعالیت مبلغان بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

وی با اشاره به تحصیل 94 طلبه خواهر در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر، افزود: هم اکنون طلاب این مدرسه در سطح دو مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب در جلسات خانگی و مدارس، یادآور شد: در ماه مبارک رمضان نیز 23 طلبه خواهر این مدرسه فعالیت داشته اند.

 

وی با اشاره به همکاری تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای اعزام خواهران طلبه به مناطق تبلیغی محل زندگی خویش، بیان داشت: این اقدام تبلیغات اسلامی تأثیر بسزایی در عرصه تبلیغ مبلغان داشته است.

 

آزادبخت یادآور شد: مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر آمادگی لازم جهت اعزام خواهران طلبه به مناطق تبلیغی در دیگر مناسبت های سال را دارد.

 

وی با اشاره به این که هجمه های فرهنگی همچنان در حال گسترش هستند، بیان داشت: تبلیغ در عرصه دین و مقابله با گسترش هجمه های فرهنگی نیازمند تعامل جدی دستگاه های فرهنگی است.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با تأکید بر ضرورت تبلیغ در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و روستاها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

 

وی در ادامه با بیان این که مخاطب شناسی لازمه تبلیغ اثرگذار است، بیان داشت: در مدارس علمیه طلاب با روش های نوین تبلیغ و اطلاع رسانی آشنا می شوند.

 

آزادبخت تصریح کرد: ضروری است دوره های آموزشی مخاطب شناسی و مؤلفه های لازم در عرصه تبلیغ با شیوه های نوین تبلیغی برای مبلغان به صورت مداوم برگزار شود./9459/203/ب2

ارسال نظرات