۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۳۶۱۰۳
همزمان با ایام عید فطر؛

مسابقه قرآنی «ترنم باران» در قم برگزار می‌شود

مسابقه قرآنی «ترنم باران» با محوریت پرسش قواعد آموزشی تجوید و روانخوانی قرآن کریم همزمان با ایام عید فطر در آستان حضرت معصومه(س) ویژه نوجوانان برگزار می شود.
کتاب قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقه قرآنی «ترنم باران» با محوریت پرسش قواعد آموزشی تجوید و روانخوانی قرآن کریم همزمان با ایام عید فطر در آستان حضرت معصومه(س) ویژه نوجوانان برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از عید فطر تا ۱۰ شوال با مراجعه به سایت و پایگاه اینترنتی آستان حضرت معصومه(س) به نشانی http://amfm.ir مراجعه کرده و به ۲۷ پرسش با محوریت قواعد تجوید و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پاسخ دهند.

 

این مسابقه به صورت سراسری بوده و نوجوانان استان های مختلف بدون محدودیت می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

سؤالات این مسابقه براساس دروس آقای فرقانی، از اساتید قرآن کریم کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه(س) بوده که همه روزه در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان در شبستان امام خمینی(ره) برای نوجوانان سراسر کشور مطرح می شود.

 

همچنین فایل‌های صوتی و تصویری این برنامه برای پاسخگویی به سؤالات همزمان با عید سعید فطر در سایت آستان حضرت معصومه(س) بارگذاری خواهد شد.

 

افزون بر این برندگان این مسابقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) معرفی شده و به قید قرعه به آن‌ها جوایز نفیس و متبرکی از سوی آستان حضرت معصومه(س) اعطا خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، مسابقه«ترنم باران» از ابتدای ماه مبارک رمضان ویژه نوجوانان همه روز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در شبستان امام خمینی(ره) آستان حضرت معصومه(س) با حضور قاریان نوجوان برگزار شده و همه روزه با طرح پرسش های معارفی که از سوی حجت الاسلام فاطمی مطرح می‌شود نوجوانان سراسر کشور در مسابقه معارفی آستان حضرت معصومه(س) شرکت کرده و هر روز به قید قرعه به چهار نفر از نوجوانانی که به سؤالات به درستی پاسخ داده‌اند، از سوی آستانه حضرت معصومه(س) به عنوان برگزیده از سراسر کشور جوایز نفیسی اعطا می شود./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات