۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۴۳۴۶۲۶
امام جمعه بروجرد:

حضور در راهپیمایی روز قدس ائتلاف نامبارک صهیونیست ها با آل سعود را محکوم می کند

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در این راهپیمایی باید ائتلاف نامبارک صهیونیست ها با آل سعود را محکوم کنند.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز، در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس که در حسینیه اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نشان از دوراندیشی امام خمینی(ره) است.

 

وی روز جهانی قدس  را یادگار ماندگار امام خمینی(ره) خواند و افزود: نام گذاری روز جهانی قدس موجب شکست دشمن در راستای محو کردن فلسطین بود.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که روز جهانی قدس از موضوعات مهم نظام جمهوری اسلامی است، عنوان داشت: با گذشت 60 سال از اشغال و آوارگی مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی آمریکا و اسراییل در این مدت از هر راهی برای محو فلسطین تلاش کردند.

 

وی با اشاره به این که برخی از دولت ها و سران کشورهای عربی اسلامی در گذشته به صورت پنهانی با اسراییل ارتباط داشتند، افزود: این کشورها در مقابل ریاکارانه حمایت از قدس را به زبان می آورند.

 

حجت الاسلام ترابی یادآور شد: گروهی از آزادی خواهان جهان تجمع و راهپیمایی در روز قدس، اشغال فلسطین را محکوم می کنند.

 

وی با اشاره به این که امسال کشورهای عربی به رهبری آل یهود، آشکارا از ارتباط با صهیونیست ها و اشغالگران سخن می گویند، افزود: امروز سران خائن کشورهای عربی صف خود را از امت اسلام جدا کرده و در جبهه مقابل اسلام قرار گرفته اند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که راهپیمایی امسال روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس باید گسترده تر از سال های گذشته باشد.

 

وی با تدکید بر ضرورت حضور گسترده عموم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس باید ائتلاف نامبارک صهیونیست ها با آل سعود و دیگر کشورهای عربی اسلامی را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: با محکوم کردن ائتلاف نامبارک صهیونیست ها با آل سعود باید پرده از خیانت کشورهای عربی به مسلمانان برداشته شود./9459/202/ب3

فاطمه ملکی
ارسال نظرات