۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۳۰۷۹۵
امام جمعه تبریز:

دشمن با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه کینه و دشمنی آمریکا و غرب با ایران بر سر موضوع هسته‌ای و موشکی نیست، گفت: دشمن با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد.
حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر اکرمی، امام‌جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر کشور را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: رهبری داهیان امام خامنه‌ای در طول‌های سال‌های گذشته کشور را از بسیاری سختی‌ها نجات داده است.

 

وی با بیان اینکه بعد از ائمه معصومین(ع) حضرت امام تنها کسی بود که توانست حکومت اسلامی برقرار کند، خاطرنشان کرد: دنیا مبهوت این حرکت انقلابی است و نگران صدور انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهای کشور هستند و از آن نگران‌اند.

 

امام‌جمعه سراب با بیان اینکه کینه و دشمنی آمریکا و غرب با ایران بر سر موضوع هسته‌ای و موشکی نیست، تصریح کرد: علت این دشمنی شکسته شدن هیمنه و ابهت آمریکا با شعارهای آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند از زبان یک سید ساده و بی‌آلایش است.

 

وی ادامه داد: زمانی که امام خمینی(ره) از صدور انقلاب سخن می‌گفتند مردم و سیاسیون از حقیقت کلام ایشان غافل بودند، امام امروز شاهد نشر تفکر ولایت‌فقیه در بین ملت‌های آزادی‌خواه جهان هستیم، صدور انقلاب موجب نگرانی دشمن هست و جنگ‌های منطقه و پرورش گروه‌های تکفیری مبین این موضوع هست.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب با تأکید بر لزوم حفظ جایگاه ولایت‌فقیه، حفظ آن را از واجبات دینی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم بازوی دیگر جامعه اسلامی هستند که باید مسؤولان با توجه به نیازهای آنان به ویژه نیازهای معیشتی، این بازوی قدرتمند نظام را نادیده نگیرند.

 

وی با بیان این‌که تجربه تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که ملت بزرگوار ایران با بصیرت و وحدت کامل و با اطاعت از ولی‌فقیه در برابر مشکلات صبور بوده است، تصریح کرد: انواع تحریم‌ها و فشارها بر این ملت تحمیل‌ شده است؛ اما صبر و استقامت مردم همه تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

 

حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به نقش صبر و بصیرت در ایستادگی ملت در مقابل استکبار، اظهار داشت: اگر در مسائل سیاسی و اقتصادی صبر و تحمل نباشد شکست و به دنبال آن وابستگی عاید ملت می‌شود؛ اما صبر و پایداری موفقیت را به ارمغان می‌آورد.

 

وی با تأکید بر ولایتمداری و شکرگزاری از نعمت ارزشمند ولایت‌فقیه، ادامه داد: نعمت ولایت‌فقیه است که امروز نعمت اقتدار، امنیت و اعتبار را در جهان برای ملت و کشور به ارمغان آورده است، مردم باید همیشه پشتیان ولایت‌فقیه باشند./854/302/ب2

ارسال نظرات