۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۹۳۹۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

مرزباني از دستاوردهاي شهدا مهم ترين وظيفه جامعه اسلامی است

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مرزباني از دستاوردهاي شهدا مهم ترين وظيفه ما در جامعه است و بايد اين عزت آفريني را براي نسل هاي بعدي نگهداري كنيم.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در بهشهر، حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا، معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران شنبه شب در دیدار با خانواده سردار شهيد رحيم كابلي شهيد مدافع حرم از بهشهر، اظهار داشت: شهدا هديه الهي هديه داده شده از سوي خداوند هستند كه به سوي خدا رفتند.

 

وي با بيان اينكه شهيد كابلي عمر با بركت خود را در يك مجموعه شريف هيأت مذهبي است كه اين هیأت ها متعلق به انقلاب نيست و داراي عمري بلند است كه بايد از آن صيانت و نگهباني شود.

 

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اينكه هجمه هاي مختلف دشمنان در جامعه فراوان است و باید به‌عنوان دیده‌بان جامعه در برابر آسیب‌های فرهنگی و دینی و سیاسی جامعه چاره‌اندیشی شود، يادآور شد: شهدا با شناخت دقيق راه و مسير انقلاب در اين راه گام نهادند و بهترين دستاوردها نصيب حالشان شد.

 

حجت الاسلام روحاني نيا گفت: شهدا برای تبلیغ مسائل دینی و اسلامی و دفاع از ارزش ها به شهادت رسیدند و اکنون مهم ترین وظیفه ما مرزبانی از دستاوردهای شهدا است.

 

وي با اعلام اينكه باید از رسالتی که بر دوش شهدا بود و موجب بیداری در کشور و جهان شد، معرفت کسب شود و در راه اعتلای اسلام، ولایت مداری و راه شهدا با دغدغه بیشتری نسبت به گذشته حرکت کنیم، خاطر نشان كرد: شهدا دراي رسالت بزرگي هستند كه ما بايد از اين رسالت، معرفت كسب كنيم.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اكنون گستردگي بيداري اسلامي به بركت وجود انقلاب اسلامي ايران و شعار استقلال، آزادي جمهوري اسلامي جهاني و همه گير شده است و استكبار و صهيونيسم از اين فكر و ايده هراسان است كه بايد در ادامه راه شهدا و ولايتمداري و دفاع از رهبري استوارتر از قبل گام برداشته و قدردان موهبت انقلاب اسلامي باشيم.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که شهدا بهترين سرمايه خود را که جانشان بود ايثار كردند و شهادت را به جان خريدند، افزود: خون پاک این شهدا موجب عزت و اقتدار اسلام ناب در جهان خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران دفاع از حقیقت اهل‌بیت(ع) را نشانه افتخار عنوان کرد و گفت: خون شهدا شجره طیبه اسلام را آبیاری و این اندیشه را به درخت تناوری در مقابل دشمنان در آورده است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که شهدای گرانقدر با تأسی از سیره و منش اهل بیت(ع) راه جهاد و شهادت را برگزیدند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با خلوص نیت و در راه رضای پروردگار با صلابت در دفاع از اسلام ناب و حرم اهل بیت(ع) به میدان آمدند.

 

حجت الاسلام روحانی نیا شهدای مدافع حرم را مدافع ارزش‌ها معرفی کرد و با بیان این که دفاع از سوریه، عراق و فلسطین دفاع از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: شهدا بهترین معامله را با خدای خود کردند و شهادت طلبی و عشق به اهل بیت(ع) جوانان ایران اسلامی ریشه درخت تنومند اسلام را آبیاری می کند.

 

وی با بیان این که رزمندگان مدافع حرم کشورمان ثابت کردند که دفاع از اسلام و همچنین مظلوم تنها در مرزهای داخلی نیست و باید برای حمایت از آن همواره آماده بود، ادامه داد: جبهه نبرد در سوريه تنها عرصه بقاي آب و خاك سوريه نيست بلكه بقاي دنياي اسلام است و مدافعان حريم اسلامي سرمايه هاي بزرگ فرهنگ ايثار و شهادت در راه اعتقاد و دين هستند.

 

علي كابلي، فرزند سردار شهيد رحيم كابلي نيز در اين ديدار با بيان اينكه هرگز نبايد برداشت شود كه شهدا بي خيال زن، فرزند و خانواده بودند، خاطر نشان كرد: پدر همچنان كه عاشق شهادت و هيات مذهبي بودند يك رابطه قوي با خانواده داشتند و دلسوز خانواده بودند.

 

وي افزود: پدر دلسوز خانواده در تمام شرايط بود و لحظه اي در اين رابطه، بي خيال نبودند اما اهل بيت(ع) اولويت اول ايشان بود كه در مسيري كه بريا خود ترسيم كرده بودند به شهادت رسيدند./1317/202/ب2

ارسال نظرات