۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۴۲۸۰۳۹
نماینده مجلس:

برخوردهای نسنجیده نمی تواند جوانان را به راه درست هدایت کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخوردهای نسنجیده و حساب نشده و بدون مشورت نمی تواند جوانان را به راه صحیح سوق دهد.
جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم جشن بزرگ روز جوان که در شهر عالیشهر برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، گفت: اعیاد شعبانیه تداعی کننده مسیر اولیای الهی است که برای ما ترسیم شده که باید با تأسی از آن از این فرصت ارزشمند استفاده کرد.

 

 جمیری با بیان اینکه یکی از مهم ترین مسائل زندگی امروز توجه به جوانان است، اظهار داشت: جوان نیرویی است که در عرصه های مختلف می تواند تعالی معنوی و مادی باشد. این جوانان به عنوان سرمایه های کشور بایستی مورد توجه بیشتری قرار گیرند.

 

وی افزود: جامعه اسلامی افتخار دارد به عنوان جوان ترین جامعه توانسته است چهره های ارزشمندی از جوانان اهل بیت(ع) را تربیت کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب درباره توجه به جوانان اظهار داشت: تاکیدات رهبری ما را وادار می کند که به جایگاه جوان و توانمندی های آن به عنوان سرمایه گذاری توجه حقیقی کنیم؛  مقام معظم رهبری همواره در حکم های انتصابات خود توجه به جوانان از توصیه های ایشان بوده است برای اینکه مسؤولان به این سرمایه توجه بیشتری داشته باشند.

 

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان امروز همان کودکانی هستند که در دستان ما و شما پرورش یافته اند و امروز نقش آفرینی می کنند؛ این جوانان مجموعه ای از استعدادها هستند که پرورش داده شده اند و به فعلیت در آمده است.

 

جمیری در ادامه سخنان خود با تاکید بر تکریم جوانان گفت: اگر قصد داریم جامعه آینده ما یک جامعه صاحب کرامت باشد، باید به تکریم جوانان توجه کنیم؛ برخوردهای نسنجیده و حساب نشده و بدون مشورت  نمی تواند جوانان را به راه صحیح سوق دهد، پس در برخورد با جوانان باید قدری به رفتار خود توجه کنیم.

 

این نماینده مجلس افزود: در کشور ما روز جوان در روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) نامگذاری کردند، برای اینکه جوانان از شخصیت این حضرت الگو بگیرند.

 

وی ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) در اخلاق، رفتار و چهره شبیه ترین شخص به رسول اکرم(ص) است و امروزه به عنوان اسوه جوانان از این حضرت یاد می شود./202/833/ب1

ارسال نظرات