۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۲۵۵۱۹

متهم شدن برخی مقامات رژیم صهیونیستی به افشای گزارش محرمانه تجاوز به غزه

سازمان بازرسی دولتی رژیم صهیونیستی برخی از مقامات این رژیم را متهم کرده است که بخشی از گزارش محرمانه‎ای را که در مورد تجاوز به غزه در سال 2014 میلادی تهیه شده به رسانه‎ها داده‎اند.
تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه

 به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان بازرسی دولتی رژیم صهیونیستی برخی از مقامات این رژیم را متهم کرده است که بخشی از گزارش محرمانه‎ای را که در مورد تجاوز به غزه در سال 2014 میلادی تهیه شده به رسانه‎ها داده‎اند. در این گزارش بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به نداشتن قابلیت بحران مدیریت و رییس سابق ارتش این رژیم نیز به دور بودن از واقعیت متهم شده اند.

 

اوایل هفته گذشته بود که جوزف شاپیرا، رییس سازمان بازرسی دولتی رژیم صهیونیستی گزارشی فوق العاده محرمانه را در مورد تجاوز این رژیم به غزه برای بنیامین نتانیاهو، موشه یعلون وزیر جنگ و سایر مقامات ارشد ارسال کرد اما رسانه های محلی بلافاصله شروع به انتشار بخش هایی از این گزارش کردند.

 

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیوت آهارونوت، در این گزارش فوق العاده محرمانه آمده است که در زمان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه "سازمان امنیتی یک برنامه جامع برای مقابله با تونل هایی که حماس حملات خود را از آنها ترتیب می داد، نداشت".

 

معاریو، دیگر روزنامه صهیونیستی نیز نقل می کند که در این گزارش سخت ترین انتقادات نسبت به بنی گانتز، رییس سابق ارتش رژیم صورت گرفته و وی "یک رییس ارتش ضعیف که دور از واقعیت فکر می کند" معرفی شده است.

 

این روزنامه صهیونیستی افزوده است که نتانیاهو نیز در این گزارش به "نداشتن قابلیت های بحران مدیریت" متهم شده است./990/ب903/د

ارسال نظرات