۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۲۱۸
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

مخاطب شناسی مهم ترین عامل موفقیت مبلغان در عرصه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به رسالت مبلغان در عرصه تبلیغ و آگاه سازی افراد جامعه، مخاطب شناسی را مهم ترین عامل موفقیت این قشر در عرصه تبلیغ دانست و گفت: مسائل تبلیغی باید با توجه به گروه سنی مخاطبان ارائه شود.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، ظهر امروز، در برگزاری همایش رسالت مبلغان در تحقق شعار سال که در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: مبلغان سفیران هدایت در جامعه هستند.

 

وی با اشاره به رسالت سنگین و مهم مبلغان در عرصه تبلیغ بیان داشت: مبلغان باید به نیازهای روز جامعه آگاه باشند.

 

حجت الاسلام ولی اقتصاد کشور را دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: این مسأله دغدغه همه ما باید باشد و برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید در عرصه تبلیغ فعال باشیم.

 

وی اظهار داشت: با تبلیغ به موقع و مؤثر در عرصه اقتصادی باید بتوانیم راهکارهای اقتصادی که رهبری مطرح کردند، در جامعه تبیین کنیم و روش عمل به این راهکارها را به خوبی ارائه دهیم.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان هدف از برگزاری این همایش را یادآوری رسالت مهم مبلغان و نقش این قشر اثرگذار در جامعه برای آگاه سازی آحاد مردم بیان کرد.

 

وی با بیان این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب چراغ راه و یک راهبرد اساسی برای رسیدن به هدف در هر زمینه ای است، عنوان داشت: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی یک مبلغ باید در حوزه تبلیغی خویش راه و روش درست مصرف کردن و دیگر باید و نبایدها را به مخاطب ارائه دهد.

 

حجت الاسلام ولی پور با تأکید بر توجه مبلغان بر کیفیت بخشی فعالیت تبلیغی خویش در طول روز خاطرنشان کرد: فعالیت مؤثر تبلیغی در گرو شناخت مخاطب است.

 

گفتنی است، در همایش رسالت مبلغان در راستای تحقق شعار سال، 71 نفر از مبلغان حوزه علمیه لرستان حضور داشتند./9459/202/ب3

ارسال نظرات