۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۲۲۸۶۹

دیدار شهردار قم با آیت‌الله وحید خراسانی

خبرگزاری رسا ـ شهردار قم و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله وحید خراسانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.
حضرت آيت الله وحيد خراساني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین وحید خراسانی در دیدار شهر در قم با بیان برخی از توصیه‌ها، برای شهردار و مدیران شهرداری قم از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) را مسئلت کرد.

 

 

وی افزود: مشارکت و همکاری نزدیک شهرداری قم با دستجات عزاداری ائمه اطهار (س) قابل تقدیر است و شهرداری باید حمایت بیشتری دراین امور داشته باشد.

 

همچنین مرتضی سقاییان‌نژاد در این دیدار با تبریک فرا رسیدن سال نو به ارائه گزارشی از فعالیت‌های نوروزی شهرداری قم پرداخت.

 


وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های 9 گانه در شهرداری قم در روند خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی اظهار کرد: هشت ستاد اطلاع رسانی در سطح مناطق به امر خدمت رسانی به زائران مبادرت دارند.

 

 

شهردار قم همچنین به ممنوعیت اسکان زائران در مسیرهای تردد و هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: در این خصوص بوستان‌ها و کمپ‌های ویژه زائران تدارک دیده شده است.

 

 

سقاییا‌ن‌نژاد به روند اجرای طرح‌های عمرانی در شهر قم اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز در سال 94 پیگیری‌های متعددی به عمل آمد و پروژه‌های عمرانی در بخش‌های مختلف با برنامه زمان‌بندی دنبال می‌شود./1323/د102/ج1

ارسال نظرات