۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۷۵۵

فراخوان دلنوشته «من مهدی فاطمه را یاری می کنم با ...» در جمکران

خبرگزاری رسا ـ کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران فراخوان دلنوشته تقدیم به آستان مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) را برگزار کرده است.
امام زمان عليه السلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به فرا رسیدن عید نوروز و حضور خیل عظیم عاشقان امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) از اقصی نقاط کشور در مسجد مقدس جمکران، کتابخانه عمومی و مرکز اسناد این مکان مقدس علاوه بر ارائه خدمت در مرکز اصلی خود، غرفه‌های کودک و نوجوان، دلنوشته، کارشناس کتب مهدوی، پاسخ به سوالات و شبهات و مسابقه کتاب‌خوانی مهدویت را راه‌اندازی کرده است.

 

بخش ویژه این فعالیت‌ها که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شده، دلنوشته تقدیم به آستان مقدس امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) با عنوان «من مهدی فاطمه را یاری می کنم با ...» است.

 

در این برنامه زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با مراجعه به محل این غرفه که در ورودی باب المعصومه(درب شماره 2)، روبه‌روی سقاخانه در انتهای شبستان کربلا قرار دارد می‌توانند دلنوشته‌های خود را پیرامون این موضوع روی برگه‌های مخصوصی که توسط کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران طراحی شده است یادداشت کرده و داخل صندوق‌های تعبیه شده بیاندازند.

 

دلنوشته‌های زائران و مسافران می‌تواند شامل تمام موضوعاتی که خود انتخاب می‌کنند باشد و در پایان طرح ربیع الانام و جمع‌آوری این غرفه‌ها، دلنوشته‌ها به صورت کتابچه‌ای منتشر و در کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران قرار داده خواهد شد.

 

پیش از آغاز این طرح 12 هزار برگه مخصوص دلنوشته به چاپ رسیده که تا پایان روز اول فروردین ماه بیش از 2 هزار دلنوشته توسط مردم به صندوق‌ها ریخته شده است.

 

گفتنی است، غرفه‌های کتابخانه عمومی و مرکز اسناد مسجد مقدس جمکران از بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته دائر شده و تا چهاردهم فروردین ماه برپا خواهد بود./907/د102/ق 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات