۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۲۲۵۹۹
سرپرست آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

کتابت عبارات و فرازهای مهدوی، هدیه نوروزی به زائران جمکران

خبرگزاری رسا ـ سرپرست آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران از اجرای برنامه «مشق عهد» ویژه زائران نوروزی در این مکان مقدس خبر داد.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو با اشاره به برنامه‌هایی که در طرح ربیع الانام در ایام نوروز برنامه‌ریزی و اجرا شده است اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن بهار طبیعت و به همت مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران، هنرمندان و اساتید مطرح خوشنویسی استان قم و کشور در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند.

 

وی درباره موضوع برنامه «مشق عهد»، بیان کرد: فرازهای ادعیه ندبه و عهد، عبارت‌ها و اشعار مهدوی توسط هنرمندان و اساتید خوشنویسی که از دل‌شیفتگان امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) هستند کتابت شده و به زائرین و مسافرین نوروزی که به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند هدیه داده می‌شود.

 

سرپرست آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت‌هایی همچون برنامه «مشق عهد» مفاهیم مهدوی را با زبان هنر در بین جامعه ترویج دهیم و ارتباط خوبی بین نماگزاران، زائران و مسافرانی که در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند با هنرمندان و هنر دینی برقرار نماییم.

 

وی با اشاره به فعالیت غرفه «مشق عهد» گفت: این برنامه از روز بیست و نهم اسفندماه 94 در ورودی باب المعصومه(درب شماره 2) در صحن رسول اعظم(ص) مسجد مقدس جمکران آغاز شده و تا سیزدهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران ابراز کرد: نظری، بخشی، عزیزی و ... از جمله اساتیدی هستند که در برنامه «مشق عهد» حضور دارند و ان‌شاالله تمام زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران از این هدیه فاخر مهدوی بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام نیکخو عنوان کرد: غرفه «مشق عهد» که از سوی مدیریت آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران دائر شده در ایام نوروزی از ساعت 16 الی 22 فعالیت خواهد داشت که ممکن است به دلیل استقبال مردم از این طرح به ساعت 14 الی 19 منتقل شود./907/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات