۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۲۰۰۹۷
امام جمعه فریدن:

وظیفه طلاب روشنگری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به شرایط حساس کشور، وظیفه طلاب را روشنگری بیان کرد و گفت: دشمنان به دنبال نابودی دین هستند، وظیفه طلاب بسیار خطیر و سنگین است و باید مواضع حق را به دیگران نشان دهند.
حجت الاسلام اسماعيل سياوشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی، شامگاه امروز در مدرسه علمیه خواهران شهر فریدن، با اشاره به اهمیت ولایت و ولایتمداری، گفت: در زمان بیماری حضرت زهرا (س) زمانی‌که امیرمومنان(ع) به بالین ایشان حاضر شدند و به ایشان فرمودند شما برای مهریه خود شفاعت و تأیید هدایت را قرار دادید حال چه کسانی را تأیید می کنید؟ حضرت زهرا فرمودند: تأیید هدایت و مجوز شفاعت باید مستند باشد حتی اگر از نزدیکانت باشد.

 

وی ادامه داد: امام فرمودند چه ملاکی برای تشخیص قرار می دهید؟ در این هنگام حضرت زهرا فرمودند: همه اعمال شیعیان باید بوی مظلومیت امام حسین(ع) و مظلومیت تو ای علی و بوی غم و اندوه حسنم را بدهد، اگر اعمال بوی امامت و ولایت داشته باشد شفاعت و تأیید نصیبشان می‌شود و اگر نه، با هر عنوان و مسلکی که باشند از شفاعت و تأیید محروم خواهند شد.

 

امام جمعه شهرستان فریدن حضور در انتخابات را عامل ناکامی دشمن دانست و تصریح کرد: امروزه ما با حضور خود در صحنه انتخابات توانستیم جلوی سیلی خوردن حضرت زهرا را بگیریم، داشتن بصیرت و انتخاب کسانی که تابع ولایت و رهبری هستند نه کسانی که در مسیر آمریکا و فتنه گران حرکت می کنند نشان دهنده بصیرت افراد است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند التزام عملی به ولایت برداشته شود یعنی به دنبال حذف ولایت هستند، حذف علی (ع) و آتش زدن در خانه مولا، به همین دلیل بود که گفته می‌شد یک رأی هم سرنوشت ساز است و این انتخاب از عملیات‌های دوران دفاع مقدس هم مهمتر است.

 

حجت الاسلام سیاوشی با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، اظهار کرد: شرایط امروزه ما شرایط روز امتحان است باید در این امتحان سربلند شویم و مورد تایید حضرت زهرا (س) قرار گیریم، وظیفه ما طلبه ها روشنگری است باید بتوانیم در صحنه حضور داشته باشیم و روشنگری کنیم هنوز هم دوران جنگ است هنوز هم جوانان ما را به خاطر امنیت به شهادت می رسانند.

 

امام جمعه شهرستان فریدن دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمنان را برای مبارزه با اسلام دانست و تصریح کرد: تمام این برنامه ها به خاطر این است که می‌خواهند انقلاب و دین ودیانت را نابود سازند، پس وظیفه ما طلاب بسیار خطیر و سنگین است باید مواضع حق را به دیگران نشان دهیم و در راه روشنگری قدم برداریم تا مورد عنایت حق تعالی قرار گیریم./1304/202/ب1

ارسال نظرات