۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۸۹۵۴

حضور ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه در پای صندوق های اخذ رأی

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کرمانشاه با حضور در پای صندوق های اخذ رأی با تأکید بر اهمیت حضور پرشور در عرصه انتخابات، آرای خود را به صندوق ریختند.
ائمه جماعات اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ائمه جمعه و جماعت اهل سنت استان کرمانشاه عصر امروز با حضور در دبیرستان استقلال رأی خود را در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق ریختند.

 


ائمه جماعات اهل سنت استان با دعوت از عموم مردم برای حضور در پای صندوق های رأی بر اهمیت مشارکت در این دوره از انتخابات تأکید کردند.

 


ماموستا محمد محمدی امام جمعه کرمانشاه حضور در عرصه انتخابات را نشانه اتحاد و همدلی مردم کشور دانست و تصریح کرد: همه مردم اعم از شیعه و اهل سنت در تعیین سرنوشت کشور اثرگذارند و باید این اتحاد و همدلی را با تکیه بر مشترکات تقویت کرد.

 


ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: حضور در پای صندوق های رأی همچون تکلیفی بر دوش همه مردم است و باید در جهت ساختن آینده ای روشن و تداوم اقتدار و عظمت نظام در این عرصه حضور یافته و به تکلیف خود عمل کرد.

 


ماموستا اسامه مرادی امام جمعه مسجد محمد المصطفی (ص) کرمانشاه اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات سبب یأس دشمن و تداوم امنیت و اقتدار ملت خواهد شد.

 


ماموستا ملا عزیز کرد بهمن امام جماعت مسجد برزنجی نیز عنوان داشت: انتخابات احساس مسؤولیت در قبال تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی است و همه مردم باید در این عرصه حضور پر شور داشته باشند.

 


ملا صابر مرادی از ائمه جماعات اهل سنت استان کرمانشاه نیز با حضور در پای صندوق های اخذ رأی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و گزینش افراد شایسته تکلیفی بر دوش مردم است./857/202/ب1

ارسال نظرات