۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۳۱۶۴۷۵
عضو جنبش امل تأکید کرد؛

امنیت لبنان مرهون خون شهدای مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد جنبش امل لبنان دشمنان داخلی لبنان را کسانی دانست که انتظار دارند مقاومت سلاح را کنار بگذارد.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسم یادبودی که در شهر شوکین این کشور برگزار شد، گفت: پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی مرهون خون شهدایی است که با اهدای جان خود مشت محکمی بر دهان اشغالگران زدند و آنان را از اراضی لبنان با شکست بیرون راندند.

 

وی افزود: پیروزی های مقاومت در جنگ های متعدد در برابر رژیم صهیونیستی، نشانگر این است که لبنان نمی تواند جولانگاه بیگانگان و ستمگران باشد.

 

عضو ارشد جنبش امل تاکید کرد: مقاومت در تحقق پیروزی های خود به خون شهدا و اشک خانواده های آنان مدیون است. لبنان در مسیر ایستادگی، مشکلات اقتصادی را به جان خریده است اما متاسفانه برخی از مسؤولان بدون توجه به دستاوردهای ارزنده ملت از مقاومت انتظار دارند که سلاح را کنار بگذارد تا همه این دستاوردها از بین برود.

 

خلیل حمدان در توصیف سیاستمداران وابسته به بیگانگان گفت: چرا برخی از سیاستمداران در رسانه های عمومی اعلام می کنند که با اسرائیل همکاری دارند و از  این رژیم غاصب سلاح دریافت می کنند و کسی نسبت به این مطالب واکنشی نشان نمی دهد؟

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: ارتباط عمیق مردم با ارتش و مقاومت تاکنون توانسته است که لبنان را در برابر تهدیدها مصون نگه دارد و امنیت داخلی را به ارمغان آورد. دشمنان داخلی لبنان سیاستمدارانی هستند که سعی دارند با تمسک به اختلافات مذهبی و طایفه ای فضای کشور را متشنج کرده و فتنه افروزی کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات