۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۵۷۴۴
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی:

امام راحل جز برای خدا کار نکرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که امام خمینی در طول زندگی به جز راه خدا کار نکرد و قدمی به جز این راه برنداشت، گفت: امام خمینی(ره) از جنگ نترسید و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما عده ای از تحریم ترسیدند.
آيت الله کاظم صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران ظهر امروز سه شنبه 20 بهمن در نشست سه هزار نفری مسؤولان دانشجویی کشور در مصلی امام خمینی(ره) تهران، گفت: یکی از راه های سلوک به حق تعالی این است که انسان از خود گذشتگی داشته باشد و از جاذبه های مصنوعی دنیوی رها شود.

 

وی افزود: امام راحل(ره) بیداری را نخستین قدم در راه رسیدن به خدا می دانست، زیرا انسان هیچوقت بیدار نمی شود مگر در زمان مرگ که در آن زمان نیز فرصت برای فرد وجود نخواهد داشت.

 

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: لحظاتی را که فرد با غیر خدا می گذراند ضرر می کند، حتی اگر فرد دانشمند و فقیه هم باشد اما اگر با خداوند معامله نکند در آخرت چیزی عاید وی نخواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: آنچه که امام راحل را متمایز و جهانی کرد این بود که ایشان تنها در راه خدا قرار داشت و هرگز برای غیرخدا کار نکرد.

 

وی تاکید کرد: ملت ها و دانشگاه هایی که خواب باشند قطعا متضرر می شوند و در پایان اسیر غرب و کاخ سفید خواهند شد.

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: آخوندهای بزرگ هم گاهی به دلیل اینکه خواب هستند با پول خریده می شوند.

 

وی اظهار داشت: باید در تمامی مراحل و اعمال زندگی به امام عصر خود توجه کنیم و اعمال خود را با توجه به ایشان انجام دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی تصریح کرد: امام خمینی(ره) از جنگ نترسید و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اما عده ای از تحریم ترسیدند، زیرا عده ای در فتنه ها این آرامش را ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در پایان گفت: در این انتخابات روبروی ما آمریکاست و خطر نفوذ وجود دارد، زیرا آنها می خواهند بر ما مسلط شوند./856/202/ب1

ارسال نظرات