۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۹۸۸
مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی:

پیروان خط رهبری جریانات کندکننده روند انقلاب را به مردم معرفی کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورذهبی نفوذ در دانشگاهیان را از نقشه های دشمن برای ایجاد تشنج در جامعه دانست و گفت: پیروان خط رهبری جریانات کندکننده روند انقلاب را به مردم معرفی کنند.
حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبي، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه سيستان و بلوچستان

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، در رابطه با شرایط و ویژگی های نماینده اصلح، گفت: یک نماینده اصلح باید فرد متعهد و متخصص و باسواد باشد و دلبستگی به انقلاب اسلامی و نظام داشته باشد و برای اعتلای نظام و انقلاب وارد این عرصه شود، دانشجویان حزب اللهی باید به تبیین حقایق و واضح کردن فضا بپردازند.

 

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات باید از رفتارهای خصمانه و حزبی و منافع قبیله گرایانه اجتناب کنند، نماینده اصلح باید ساده زیست و مردمی باشد و خودش را به عنوان  یک خدمت گذار به مردم تلقی کند، در این صورت چنین نماینده ای یاری کننده نظام و انقلاب است.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با جلسات مناظره بین جریان های سیاسی مختلف در آستانه انتخابات در دانشگاه ها، گفت: در این جلسات تشکل های دانشجویی باید درصدد تبیین ویژگی های نماینده صالح باشند و جریان های کند کننده روند انقلاب را به دانشجویان معرفی کنند و از ایجاد فضای احساسی دوری کنند.

 

حجت الاسلام پورذهبی افزود: دانشجویان باید به روشنگری و دفاع از حقانیت نظام و انقلاب و فضای سیاسی کشور بپردازند و از دعوت کردن افرادی که نسبت به اصل انقلاب و دستاوردهای آن در بین مردم دلسردی و یاس ایجاد می کنند اجتناب کنند.

 

دشمن بر روی نفوذ در دانشگاهیان برنامه ریزی می کند

وی درباره وظیفه دانشجویان پیرو خط رهبری نسبت به واکنش های افراد سود جو و معاند در دانشگاه ها، اظهار داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود، روی دانشگاه ها و گمراه کردن دانشجویان برنامه ریزی می کند و سعی دارد تا با نفوذ در بین دانشگاهیان جو متشنج در جامعه ایجاد کند، دانشجویان حزب اللهی باید به تبیین حقایق و واضح کردن فضا بپردازند، برای مثال در مورد تعداد زیاد رد صلاحیت شدگان باید تعداد ثبت نام شده ها را مد نظر قرار داد.

 

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی توضیح داد: در حال حاضر به ازای هر صندلی در مجلس شورای اسلامی 16 داوطلب داریم که هیچ گاه در دوران های مختلف این تعداد نامزد انتخاباتی نداشتیم، تعداد بالای رد صلاحیت شدگان به دلیل این است که افراد مختلف بدون محدودیت ثبت نام کردند در حالی که سواد و مدرک لازم را نداشته اند و یا حتی برخی افرد سوء سابقه داشته اند.

 

حجت الاسلام پورذهبی بیان داشت: دانشجویان پیرو خط رهبری باید در فضایی دوستانه و به دور از خشونت و نزاع به روشنگری بپردازند و برای  قشر جوان و فرهیخته کشور این حقایق را تبیین کنند و این اطمینان را به آن ها بدهند که درصد خطا در تعیین صلاحیت افراد با توجه به تعداد کثیر ثبت نام کنندگان بسیار ناچیز و کم است. /869/302/ب2

ارسال نظرات