۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۱۹۳۴
در جلسه مدیران اجرایی حج صورت گرفت؛

بررسی وضعیت اعزام زائران ایرانی به سامرا

خبرگزاری رسا ـ در جلسه‌ای که با حضور سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد، درباره اعزام زائران ایرانی به سامرا اعلام موافقت شد و قرار بر این شد تا درباره زمان، نحوه و شیوه اعزام زائران به سامرا، کارگروهی تشکیل و پس از فراهم ساختن شرایط لوازم اعم از امنیت، اسکان و تغذیه نسبت به راه‌اندازی سفر در اولین فرصت اقدام شود.
جلسه مديران اجرايي و ستادي حج

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیران اجرایی و فرهنگی مرکب از سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و ستاد عملیات شمسا در کربلای معلی با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تشکل جلسه دادند.

 

در این جلسه ابتدا مصطفی قاسمی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت از فعالیت ها و برنامه صورت گرفته سازمان حج در کشور عراق گزاشی ارائه کرد.

 

در ادامه جلسه موضوع اعزام زائران به سامرا بررسی شد و آقایان حمید محمدی معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت، باقری معاون بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، ناصر خدرنژاد مدیر عامل شرکت خدمات زیارتی و سایر مسؤولان اجرایی هر یک به صورت جداگانه دیدگاه های خود را در این باره بیان کردند.

 

در این جلسه درباره اعزام زائران به سامرا اعلام موافقت شد و قرار بر این شد تا درباره زمان، نحوه و شیوه اعزام زائران به سامرا، کارگروهی تشکیل و پس از فراهم ساختن شرایطی اعم از امنیت، اسکان، تغذیه و ... نسبت به راه اندازی سفر در نخستین فرصت اقدام شود./1330/102/ب2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات