۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۳۰۹۸۰۸
فعال فرهنگی:

روشنگری بدون تقوای سیاسی خدمت به دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ فعال فرهنگی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و نقش خواص و نخبگان در روشنگری گفت: روشنگری بدون داشتن تقوای سیاسی مغایر با معاییر نظام اسلامی و خوش خدمتی به دشمنان است.
روشنگري در مجالس حسيني

مسعود حمیدی نژاد فعال فرهنگی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش پررنگ و مهم خواص در روشنگری اظهارداشت: نخبگان با توجه به تقوای سیاسی به روشنگری بپردازند که متأسفانه در تاریخ انقلاب اسلامی برخی خواص بدون توجه به تقوای سیاسی به گمان خود به روشنگری در جامعه پرداخته در حالی که این روشنگری و سخنان نسنجیده نتیجه عکس داده است.

 

فعال فرهنگی با اشاره به این که سخنان نخبگان و خواص، بدون تقوای سیاسی در بعضی موارد به نظام اسلامی ضرر رسانده است، افزود: برخی خواص در خطبه های نماز جمعه سال 88 به گمان خود روشنگری کرده در حالی که با سخنان نسنجیده خود سبب سوء استفاده دشمنان نظام اسلامی از سخنان خود گشته اند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات و تعبیر حق الناس درباره آن گفت: چه بسا حق الناس در سخنان رهبر معظم انقلاب به معنی محافظت از رأی مردم بوده که در تمام انتخابات برگزار شده نظام اسلامی حفاظت از آراء مردم به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

 

حمیدی نژاد با بیان این که اتفاق افتادن مسائل حاشیه ای همچون اقدامات غیرقانونی، نقص قانونی و تقلب مختل کننده اصل انتخابات نیست، گفت: بحث نفوذ از اویل انقلاب اسلامی مطرح و تلاش های وسیعی برای نفوذ در ارکان نظام اسلامی، بیوت مراجع و علما بوده و اهتمام ویژه به این قضیه و رویارویی با این با توجه به در پیش بودن انتخابات ضروری که در صورت نفوذ دشمن لطمه های جبران ناپذیری به نظام و مملکت وارد خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در دهه هفتاد بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند، تصریح کرد: متأسفانه در این باره سهل انگاری و عدم توجه به سخنان ایشان صورت گرفته و پس از آن دشمن جنگ نرم را پیاده و با نفوذ پیچیده خود همچون راه اندازی فتنه 88 نظام اسلامی را در جاده سراشیبی فرو برده که با عنایت خداوند این پروژه نیز به بن بست رسید.

 

فعال فرهنگی خسارت های فتنه 88 در سخنان رهبری را موارد بی شماری دانسته و خاطرنشان کرد: خسارت های اقتصادی و سیاسی به مرور زمان قابل جبران بوده اما خسارت ها و ضربه های مهلک فرهنگی این فتنه به مراتب سنگین تر و جبران آن سخت است.

 

حمیدی نژاد با اشاره به این که پیش از فتنه 88 اقتدار نظام اسلامی و گسترش آن در جهان سیر صعودی داشت، افزود: فتنه 88 مانع از گسترش و ابهت نظام اسلامی گشته و پس از این جریان لحن بسیاری از کشورها تغییر و از موضع ضعف و ناتوانی به اقتدار و قوت بازگشت./9456/303/ب3

ارسال نظرات