۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۰۴۵۴۷
نماینده ولی فقیه در سپاه:

رسالت امروز روحانیت بین‌المللی است/ عده ای در کشور نسبت به دین بی تفاوت هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که روحانیت تنها مسؤولیت داخلی ندارد بلکه رسالت امروز روحانیت جهانی و بین المللی است، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش‌های دینی قرار دارد و باید از این فرصت ها برای زمینه سازی ظهور استفاده شود.
حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه امروز در یادواره نخستین شهید روحانی کشور در ساری با اشاره به جایگاه ولایت در زمان غیبت، گفت: امروز ولایت و رهبری ادامه دهنده همان رسالت پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(س) در جامعه هستند.

 

وی با بیان این که هدایت و رهبری جامعه اسلامی در زمان غیبت بر عهده ولی فقیه است، افزود: خوشبختانه امروز نیز مقام معظم رهبری به شایستگی و کاملاً مدبرانه جامعه اسلامی راه هدایت می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که اختیارات اداره حکومت از سوی ولی فقیه با امام و پیامبر هیچ تفاوتی ندارد، تصریح کرد: رسالت انبیاء تبیین شریعت و وظیفه ولی فقیه جامع‌الشرایط این است که ارزش‌های اسلامی و شریعت را در جامعه اسلام حراست و پاسداری کند و تکلیف مردم در برابر رسول و خدا یکسان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی دفاع از دین و ارزش های ناب اسلامی را از وظایف مهم رهبران دینی دانست و خاطرنشان کرد: خداوند متعال این وظیفه و رسالت مهم را از زمان آغاز شریعت برای رهبران تعیین کرده است و این رسالت همچنان ادامه دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که در طول تاریخ اسلام خون‌های بسیاری برای پاسداری از دین ریخته شده است، گفت: عزت و عظمت امروز اسلام ناب مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رهبران دینی و علما است.

 

وی با اشاره به این که بزرگان و فقها در دفاع از دین با کسی تعارف نداشتند، خاطرنشان کرد: در دوران نهضت انقلاب نیز امام خمینی(ره) برای حراست از دین و مبانی اسلام در برخورد با بسیاری از مسؤولان و حتی قائم مقام خودشان نیز قاطع و جدی بودند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که متأسفانه عده ای در کشور به دنبال ایجاد فاصله میان دین و انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: مقام معظم رهبری نیز همانند امام راحل در برخورد با این افراد قاطع هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با تأکید بر این‌که در دفاع از دین باید قاطع و استوار بود، ادامه داد: امروز برخی‌ها در کشور نسبت به دین و ارزش‌های اسلامی بی‌تفاوت هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحران امروز خاورمیانه و همچنین فعالیت گروه های تروریستی نظیر داعش اشاره کرد و گفت: امروز دنیای اسلام باید برای نابودی این گروه‌های تکفیری و جانی متحد شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که جامعه اسلامی باید با درس گرفتن از تجربیات دوران پیامبر و ائمه معصومین(ع) در دفاع از دین پیشگام و استوار باشند، تصریح کرد: امروز دیگر فرصت اشتباه وجود ندارد باید برای حراست دین از همه ظرفیت ها به خوبی بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این که ملت ایران وظیفه بیدار کردن ملت های جهان را بر عهده دارند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران مردمی تاریخ ساز هستند و امروز وظیفه دارند دنیا را از خواب غفلت بیدار کنند و ملت های بیدار جهان را به سوی سعادت و تعالی حقیقی رهنمون سازند.

 

وی به رسالت مهم امروز روحانیت در دفاع از دین اشاره کرد و با بیان این که وظیفه روحانیت در شرایط امروز دنیای اسلام بسیار حساس تر از هر زمان دیگری است، افزود: امروز روحانیت در خط مقدم دفاع از دین و آرمان های اسلامی و انقلابی قرار دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان این که روحانیت تنها مسؤولیت داخلی ندارد بلکه رسالت امروز روحانیت جهانی و بین المللی است، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش های دینی قرار دارد و باید از این فرصت ها برای زمینه سازی ظهور استفاده شود.

 

وی با بیان این که روحانیت امروز میراث دار ائمه معصومین(ع) است، افزود: در شرایط بحرانی امروز جهان اسلام روحانیت باید بعثت غدیر را نهادینه کند./950/202/ب2

ارسال نظرات