۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۲۸۲۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

سیاست کاهش قیمت نفت توطئه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که پایین آمدن قیمت نفت می تواند یک کشور را فلج کند، گفت: سیاست کاهش قیمت نفت توطئه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان، گفت: امنیت و اقتصاد پایه، اساس و زیربنای زندگی اجتماعی است.


وی با اشاره به این که اقتصاد از اهمیت فراوانی برخوردار است، افزود: فرهنگ و تمدن در جایی شکل می‌گیرد که اقتصاد دارای رونق و امنیت بر آن حاکم باشد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی فقر اقتصادی را ریشه همه گرفتاری و دشواری‌های جامعه بیان کرد و عنوان داشت: اگر در جامعه‌ای فقر حاکم باشد، مشکلات دیگر نیز به وجود می‌آید.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خویش تأکید دارند دولت اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت کار خویش قرار دهند، افزود: این امر نشان دهنده اهمیت اقتصاد در جامعه و زندگی مردم است.


انرژی و تأمین آن نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد
وی با بیان این که در بین مسائل اقتصادی انرژی و تأمین آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: انرژی از نیازهای اولیه زندگی بشر بوده است.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که انرژی و تأمین آن نقش اساسی را در اقتصاد کشور دارد، خاطرنشان کرد: یک مملکت را می‌توان با تغییر در سیاست انرژی ویران و یا آباد کرد.


وی در ادامه یادآور شد: امروز استکبار جهانی از انرژی به عنوان یک اهرم فشار سیاستی استفاده می‌کنند.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به توطئه‌های مثلث شوم آمریکا، عربستان صعودی و رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آنان با پایین آوردن قیمت نفت می‌توانند اقتصاد یک کشور را فلج کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: سیاست کاهش قیمت نفت توطئه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که در برابر سیاست کاهش قیمت نفت اهمیت انرژی مشخص می شود، تأکید کرد: رگ حیات جامعه به انرژی بستگی دارد./9459/202/ب1

ارسال نظرات