۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۳۰۰۰۳۳
مشاور تولیت حرم حضرت عباس:

بعثه‌ رهبری در عراق، اخلاق عالی و حسن تعامل داشته است

خبرگزاری رسا ـ مشاور تولیت حرم حضرت عباس علیه السلام در دیدار نماینده بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق از اخلاق عالی و حُسن تعامل مسئولان بعثه‌ رهبری در عراق تشکر کرد و ابراز داشت: خوش اخلاقی، سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است.
سيد عدنان الموسوي مشاور حرم عباسي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق و برخی از مسئولان آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

 

در این دیدار، حجت الاسلام نجفی روحانی از تعاملات فیمابین در برگزاری برنامه های فرهنگیِ بعثه در حرم مطهر و به ویژه همکاری در برگزاری مراسم دعای عرفه و راه اندازی موکب امام رضا علیه السلام در ایام عاشورا تقدیر کرد.

 

سید عدنان الموسوی مشاور تولیت آستان مقدس حضرت عباس هم در این دیدار گفت: خدمت به زایران، نه تنها وظیفه ما که مایه شرف و افتخار ماست.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، رسما پرچم الهی و پرچم اهل بیت علیهم السلام را در دست گرفته و خدمت به زایرانی که از ایرانِ اسلامی به کربلای معلا می آیند، افتخار ماست و ما برای کارهایی که در راستای تسهیل امور زایران انجام می دهیم، هیچگونه منتی نداشته و قلبا به این خدمت رسانی علاقه مندیم.

 

سید عدنان الموسوی همچنین از اخلاق عالی و حُسن تعامل مسئولان بعثه تشکر کرد و ابراز داشت: خوش اخلاقی، سیره اهل بیت علیهم السلام بوده است./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات