۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۹۸۵۵۱
با حضور آیت‌الله مصباح یزدی؛

مراسم تجلیل از سردار شهید مجید مختاربند برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از سردار شهید مجید مختاربند با حضور آیت الله مصباح یزدی و اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
اولين مراسم يادبود شهداي جنگ نرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از سردار مجید مختار بند، شهید مدافع حرم، با حضور آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، اساتید و دانشجویان مؤسسه امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز در مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

حجت الاسلام سید احمد فقیهی، استاد اخلاق حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به مقام بلند شهدا خاطرنشان کرد: در قرآن آمده که کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نیستند بلکه زنده هستند و در نزد خداوند روزی داده می‌شوند.

 

وی با بیان این که شواهد نشان می‌دهد که شهادت حساب و کتاب دارد و این طور نیست که به صورت اتفاقی تیری بیاید و کسی کشته شود، افزود: در ماجرای منا هم افرادی که این مقام نصیبشان شد افراد  مشخصی بودند که از نظر ایمانی به درجات بالایی رسیده بودند و یکی از شهدا قبل از شهادتش برای من نقل کرد که پیامبر(ص) را در خواب دید که فرمودند حج شما قول شده است.

 

استاد حوزه علمیه افزود: تنها کاری که ما می توانیم برای شها بکنیم و دین خود را ادا بکنیم شناخت نسبت به راه و هدف آنها و ادامه دادن هدف آنها است و اهدای هدیه‌های معنوی مانند تلاوت قرآن و ادعیه است که برای آنها به درد بخور است.

 

گفتنی است، این مراسم در نماز خانه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد که با برگزاری ختم قرآن و مداحی نیز همراه بود./843/پ202/ی

ارسال نظرات