۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۹۷۸۱۰
آیت الله علما:

پیروی از مکتب سیدالشهدا شکست دشمنان را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که سیدالشهدا(ع) نمونه کامل بندگی و تواضع در برابر خداوند متعال بود و با شهادتش و اخلاص در عمل سبب احیای اسلام شد، گفت: قطعأ با الگوگرفتن از مکتب و مجاهدت سیدالشهدا(ع) و شهدای انقلاب و اسلام شاهد شکست و تحقیر دشمنان انقلاب و اسلام خواهیم بود.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با حضور در جمع مسؤولان، طلاب و روحانیان شهرستان هرسین و بیستون که پیش از ظهر امروز در دفتر امام جمعه بیستون برگزار شد، عنوان داشت: سیدالشهدا(ع) سبب ماندگاری اسلام شد.


نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امام حسین(ع) الگویی فوق‌العاده و تمام‌عیار برای جهان محسوب می‌شود، اظهار داشت: سیدالشهدا(ع) نمونه کامل بندگی و تواضع در برابر خداوند متعال بود و با شهادتش و اخلاص در عمل سبب احیای اسلام شد.


وی با بیان اینکه اهداف امام حسین(ع) نیاز ضروری جامعه است، بیان داشت: امروزه با وجود دشمنان متعدد اسلام که با چهره‌های مختلف در پی براندازی اسلام و ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند، برپایی نماز جماعت در میان اقشار مختلف جامعه و احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نیاز حیاتی جوامع اسلامی به شمار می رود.


آیت‌الله علما در ادامه افزود: قطعأ با الگوگرفتن از مکتب و مجاهدت سیدالشهدا(ع) و شهدای انقلاب و اسلام شاهد شکست و تحقیر دشمنان انقلاب و اسلام خواهیم بود.


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی به مسائل و حوادث اخیر میان مسلمانان نباید بی تفاوت باشند، اظهار داشت: سیدالشهداء (ع) مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح داد، امروز نیز حرکت سیدالشهداء (ع) باید تکرار شود و با اتحاد میان مسلمانان شاهد اقتدار و تقویت اسلام باشیم.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه انسان همواره باید به اعمال خود نظارت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در جهان آخرت کوچک‌ترین اعمال انسان مورد بازخواست قرار می‌گیرد، از این رو با اعمال صالح و امور نیک، توشه و اندوخته‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.


امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: تمامی اقشار جامعه نسبت به یکدیگر وظیفه دارند، اما عده‌ای در این میان از وظایف سنگین‌تری برخوردار هستند، از این رو مجدانه در راستای برطرف‌کردن مشکلات مردم تلاش کنند./857
/202/ب2

ارسال نظرات