۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۹۲۷۱۰
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره سراسری امام‌المتقین به میزبانی کانون‌های مساجد لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری سومین جشنواره سراسری امام المتقین(ع) در لرستان خبر داد و گفت: این جشنواره 8 دی ماه سال جاری برگزار می شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاه به این که مهلت برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین در لرستان تمدید شد، بیان داشت: این جشنواره 8 دی ماه سال جاری از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شود.


وی افزود: جشنواره سراسری امام المتقین(ع) با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان لرستان برگزار می شود.


حجت الاسلام موسوی ترویج معارف علوی در حوزه های اعتقادی و عملی و آشنایی ویژه نسل جوان با فضائل و مناقب حضرت علی(ع) را از جمله محورهای برگزاری جشنواره امام المتقین بیان کرد.


وی تصریح کرد: شاخصه‌‌های اقتصاد مقاومتی در نهج البلاغه، توصیه های امام علی(ع) بر همدلی و همزبانی و شناخت ابعاد سبک زندگی اسلامی از نهج البلاغه از دیگر محورهای برگزاری جشنواره سراسری امام المتقین(ع) است.


مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان بسترسازی برای جوانان در جهت الگوگیری از شخصیت امام علی(ع) به عنوان الگویی برتر را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره امام المتقین(ع) بیان کرد.


وی با بیان این که قرائت زیارت امین‌الله در مساجد و مسابقه وبلاگ نویسی از جمله بخش های جشنواره ملی امام المتقین(ع) است، اظهار داشت: نشر معارف علوی در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.


حجت الاسلام موسوی بخش وبلاگ‌نویسی را از دیگر بخش‌های جشنواره امام المتقین عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند آدرس وبلاگ خود را به نشانی پست الکترونیکی lorestan@ emamohmotaghin.ir جشنواره ارسال کنند./9459/303/ب2

ارسال نظرات