۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۸۶۵۵۳
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر خبر داد؛

پذیرش 15 طلبه نو ورود در سالتحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر از پذیرش و نام نویسی 15 طلبه نوورود در این مدرسه به مناسبت سال تحصیلی جدید خبر داد.
طلبه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی شهرستان الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 15 طلبه نوورود سال تحصیل خود را در این مدرسه علمیه آغاز کردند.

 

وی با اشاره به این که برخی داوطلبان در مراحلی گوناگون همچون آزمون کتبی، مصاحبه، دوره اختبار و تثبیت موفق به کسب نمره قبولی نمی شوند، افزود: هدف از سخت گیری حوزه در این زمینه انتخاب افراد توانمند است.

 

حجت الاسلام بابایی با یادآوری به این که مدرسه علمیه رضوی الشتر از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است، بیان کرد: طلبه در این مدرسه سطح یک حوزوی را می گذرانند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 50 طلبه در پایه های یک تا شش در مدرسه علمیه رضوی خرم آباد مشغول تحصیل هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر طلاب را سربازان امام عصر(عج) دانست و اظهار داشت: طلاب باید در فراگیری علوم دینی جدیت داشته باشند.

 

وی با بیان این که هدف حوزه های علمیه در تربیت طلاب این است که در زمینه های تبلیغی افرادی موفق و مؤثر باشند، عنوان داشت: طلاب باید بزرگان دین را الگوی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام بابایی با بیان ویژگی های طلبه موفق خاطرنشان کرد: فروتنی و خوش اخلاق بودن از مهم ترین ویژگی طلاب است.

 

وی با بیان این که طلبه موفق فردی است که همیشه در حال تحقیق و پژوهش علوم باشد، تصریح کرد: خستگی ناپذیری از مهم ترین شاخصه های طلاب است./9459/302/ب3

ارسال نظرات