۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۸۶۵۲۹
فرمانده سپاه استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری کنگره شهید مهدوی در مهرماه

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کنگره شهید مهدوی در یازدهم مهرماه برگزار می شود.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره شهید مهدوی و راهیان نور دانش آموزی استان گفت: کنگره شهید مهدوی(شهید شاخص کشور) و اولین اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی با حضور دکتر فانی و سردار فضلی در روستای بحیری زادگاه شهید مهدوی در شهرستان دشتی برگزار می شود.
 
 
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این نشست که با حضور استاندار بوشهر در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: معرفی حماسه بزرگ شهید نادر مهدوی برای نسل فعلی و نسل های آتی در تمامی جوامع اسلامی یک ضرورت است.
 
 
وی با اشاره به نحوه انتخاب بسیار سخت و مشکل شهید شاخص کشوری در استان ها، افزود: ما می‌بایست نهایت استفاده را از این فرصت مغتنم با انجام برنامه های شاخص و تاثیرگذار نظیر ساخت فیلم های سینمایی، تلویزیونی، انیمیشن، نام گذاری پروژه های بزرگ ملی به نام این شهید شاخص و جهت معرفی هر چه بهتر این حماسه سترگ این شهید والامقام از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
 
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان در مهرماه جاری اشاره کرد و بیان داشت: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در یازدهم مهرماه با حضور دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و سردار فضلی فرمانده قرارگاه راهیان نور مرکزی کشور در روستای بحیری همزمان با کنگره شهید مهدوی برگزار خواهد شد.
 
 
سردار جمیری افزود: حجم ابلاغی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان 12هزار نفر است که 70درصد از آن به راهیان نور جنوب و 30 درصد باقیمانده به راهیان نور دریایی اختصاص می‌یابد./833/202/ب3
ارسال نظرات