۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۸۰۵۱۶

کارگاه آموزشی حجاب و عفاف در دانشکده هنر کرمان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین کارگاه یک روزه آموزشی حجاب و عفاف امروز در جمع دانشجویان دختر دانشکده هنر کرمان برگزار شد.
کارگاه آموزشي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، چهارمین کارگاه یک روزه آموزشی حجاب و عفاف امروز در دانشکده هنر کرمان برگزار شد.

 

خانم دکتر اسماعیل زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در بین دانشجویان دختر دانشکده هنر گفت: بهترین و ساده ترین سیمای شخصیت اجتماعی زن در جامعه و خانه وجود ارزشمند فاطمه زهرا (س) بود که هم با حضورش با رعایت حریم ها در اجتماع ، دین خدا و  و ولی خدا را یاری می نمود و هم در منزل با تمام وجود، موجبات یک زندگی ساده و معنوی را فراهم می کرد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری پیرامون بهره گیری از فضای سالم مجازی عنوان کرد: باید از قابلیت های این فضا در جهت ترویج فرهنگ ناب محمدی بهره گیری کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: جوامع غربی به دلیل ولنگاری نسبت به دین و عدم رعایت حریم ها در ارتباط آزاد  واغنا نشدن، به سوی همجنس گرایی و نهایتا به بنگاه های انسان نما روی آورده اند.که زن در واقع نمونه کامل ابزار استفاده شد و این امر منجر به تنزل شخصیت و ابهت زن در این جوامع شد.

 

اسماعیلی تصریح کرد: الگوی زندگی دختران و زنان در طول تاریخ بشریت، شخصیت های برجسته جهان اسلام بود و تنها راه نجات و سعادت، پیروی و بهره گیری از این الگوها است.

 

وی  سلامت اخلاقی، امنیتی، روحی و روانی آحاد جامعه را در گرو حفظ حجاب و عفاف بصورت همگانی عنوان کرد.

 

شایان ذکر است، این کارگاه آموزشی تا عصر امروز ادامه داشت و با کارگاه های جنبی پاسخ به شبهات و غرفه حجاب همراه بود./9705/پ203/ح

ارسال نظرات