۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۲۷۸۷۱۱
در آستانه روز خبرنگار؛

فرمانده نیروی انتظامی قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم با حضور در خبرگزاری رسا با مدیرعامل، دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.
بازديد سردار مجتبايي از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان روند فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی انتظامی استان قم پس از دیدار و گفت‌وگو با مدیرعامل، دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی، از بخش های مختلف خبرگزاری رسا بازدید کرد.

 

سردار مجتبایی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده خبرگزاری رسا، توصیه‌هایی به منظور ارتقای کار این رسانه حوزوی ارائه کرد و نسبت به همکاری نیروی انتظامی در خصوص تولید و پوشش اخبار فرهنگی و اجتماعی اعلام آمادگی کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان قم، مشی پلیس را بر تعامل سازنده و تعریف شده با سطوح مختلف اجتماع، دستگاه‌های دولتی و رسانه‌های جمعی دانست و تصریح کرد: نشریات و خبرگزاری‌ها به عنوان حلقه اتصال میان مردم و حاکمیت، اولویت ویژه‌ای در تعامل و همکاری نزد پلیس دارند.

 

وی همچنین فعالیت‌های خبرگزاری رسا در عرصه اطلاع رسانی را مثبت ارزیابی و تأکید کرد: از آن‌جایی که این مؤسسه تشکیلات و فعالیت‌های تخصصی در عرصه دین و فرهنگ دارد، پلیس آماده تعامل در خصوص موضوعات فرهنگی و اجتماعی با این رسانه است.

 

گفتنی است، در این دیدار همچنین، حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا ارائه کرد.

 

حجت‌الاسلام محققی همسویی و همگرایی میان حوزه و حاکمیت، پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تربیت طلاب رسانه‌ای را از جمله اهداف این رسانه حوزوی عنوان کرد./997/پ201/ب4

ارسال نظرات