۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۷۸۳۳۹

علما و نمایندگان مراجع تقلید از مناطق جنگی در سامرا بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ علما و نمایندگان مراجع تقلید نجف اشرف امروز از مناطق جنگی در سامرا بازدید کردند.
علماي عراق

 

به گزارش مرکز رصد خبرگزاری رسا، تعدادی از نمایندگان مراجع تقلید نجف اشرف و  علمای عراق امروز جهت اطلاع از آخرین تحولات نظامی این کشور، فعالیت‎های اعضای بسیج مردمی و تجهیزات نظامی آنان در مبارزه با جریان تروریستی داعش به منطقه جنگی لاین واقع در غرب شهر سامرا استان صلاح الدین رفتند.


حجت الاسلام سید عون آل‎نبی از رهبران جریان صدر در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نمایندگان مراجع و علمای عراق با هدف تجدید روحیه و تشویق رزمندگان به بازدید از مناطق جنگی می‎‌پردازند.


وی یکی دیگر از اهداف حضور نمایندگان مراجع و علما در میدان‎های نبرد را پیام آنان به جریان تروریستی داعش خواند و اعلام کرد که اعضای داعش نه فقط از اسلام بلکه از انسانیت نیز خارج شده‎اند.

 

حجت الاسلام شیخ محمد الجیاشی نیز تصریح کرد: شور، اشتیاق، عزم، اراده و معنویت در بین اعضای بسیج مردمی بسیار زیاد دیده می‎شود به طوری که به خوبی قابل درک است.


علاء عبودی از فرماندهان بسیج مردمی پس از این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت: نمایندگان مراجع تقلید و علمای عراق در بازدید از مناطق جنگ بر حفظ جان رزمندگان بسیار تاکید کرده و خواستار محافظت از جان مردم در علمیات‎های نبرد با تروریسم هستند./994/ب901/د

ارسال نظرات