۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۷۳۶۱۸
حجت الاسلام حسینی عارف خبر داد؛

برگزاری ششمین اجلاس عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت در مرداد ماه

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته تبلیغات و رسانه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) گفت: ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) مرداد ماه 1394 در تهران برگزار می‌شود و رییس جمهور سخنران مراسم افتتاحیه خواهد بود.
اجلاس

حجت الاسلام سید علی رضا حسینی عارف رییس کمیته تبلیغات و رسانه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) مرداد ماه 1394 در تهران برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسینی عارف عنوان کرد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) نهادی بین المللی است که با هدف حمایت فکری، فرهنگی، اجتماعی و حقوقی از پیروان اهل بیت(ع) در سراسر جهان تشکیل شده است.  

 

وی  با اشاره به ساختار این مجمع افزود: یکی از ارکان مجمع جهانی اهل بیت(ع) مجمع عمومی است که از صدها نفر از نخبگان شیعه و رهبران مذهبی و شخصیت های برجسته پیرو اهل بیت(ع) تشکیل شده است که بیش از 110 کشور جهان در آن عضویت دارند.

 

حجت الاسلام حسینی عارف اظهار داشت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) بزرگترین مجموعه شیعه در جهان است؛ در این مجمع نخبگان و رهبران شیعه هر 4 سال یک بار در یک اجلاسی دور هم جمع می شوند و درباره مهمترین رخددادهای جهان اسلام و فعالیت هایی که امکان دارد برای اهل بیت(ع) و گسترش مذهب شیعه انجام داد بحث و گفت و گو می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) صبح 24مرداد ماه 1394 در سالن اجلاس سران افتتاح خواهد شد و بعد از دو روز کمیسیون روز 27 مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

 

رییس کمیته تبلیغات و رسانه ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: سخنران افتتاحیه این اجلاس حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشور جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در طول این 3 روز اجلاس 12 کمیسیون تخصصی تشکیل خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: یکی از برنامه های ششمین اجلاس مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت(ع) بررسی مصوبات و تصمیمات پنجمین دوره این اجلاس که در شهریور سال 1390 برگزار شده بود است و به بررسی نقاط ضعف و قوت 4 سال گذشته خواهند پرداخت./1325/ت302/ف

ارسال نظرات