۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۷۳۳۶۳
امام جمعه رابر:

اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در روز قدس سبب ترس دشمنان می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رابر با اشاره به این که اتحاد و یکپارچگی مسلمانان سبب ترس دشمن خواهد شد، گفت: نخستین راهپیمایی روز قدس در سال 58 به دستور امام خمینی(ره) برگزار شد که تاکنون ادامه دارد و مردم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.
روز قدس

حجت الاسلام محمد محرابی زاده، امام جمعه رابر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با روزه قدس، گفت: بهترین منفعت حضور مردم در روز قدس، کمک به مردم فلسطین و اتحاد مسلمانان است.

 

وی افزود: وظیفه تمام مسلمانان جهان این است که با حضور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی را به اسرائیل و آمریکا بزنند و آنان را نابود کنند زیرا وقتی بزرگان غرب بفهمند که مردم مسلمان جهان باهم اتحاد دارند، در این صورت می ترسند و سبب نابودی آن ها می شود.

 

حجت الاسلام محرابی زاده با اشاره به این که اتحاد و یکپارچگی مسلمانان سبب ترس دشمن خواهد شد، اظهار داشت: اولین راپیمایی روز قدس در سال 58 به دستور امام خمینی(ره) برگزار شد که تا کنون ادامه دارد، که مردم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

 

امام جمعه رابر خاطر نشان کرد: حضور مردم در روز قدس باید علاوه بر این که اتحاد و یکپارچگی خود را نشان دهند باید با کمک های مالی یاور مظلومینی همچون مردم فلسطین باشند.

 

وی با اشاره به این که بعضی از افراد می خواهند روز قدس را در بین مردم کم رنگ نشان دهند، یادآور شد: مردم با حضور خودشان و لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب سعی کنند که در این تجمع بزرگ شرکت کنند تا جواب افرادی که می خواهند روز قدس را کم رنگ کنند، داده باشند.

 

حجت الاسلام محرابی زاده تأکید کرد: مقابله کردن با دشمن به این نیست که با دشمن با سلاح بجنگیم بلکه به این است که با حضور خودمان در راهپیمایی هایی همچون روز قدس با آن ها وارد جنگ شویم.

 

امام جمعه رابر بیان داشت:حضور فعال و کمک مادی می تواند انسان را یاور مردم مظلوم فلسطین قرار دهد تا به آن ها بگوییم که ما مردم پشت شما هستیم و شما را تنها نمی گزاریم.

 

وی در پایان گفت: بزرگان کشور سعی کنند خود را همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت پرشکوهی را داشته باشند تا از مردم عقب نیفتند./972/ت303/ح

ارسال نظرات