۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۷۲۴۸۹
امام جمعه عجب شیر:

روز قدس نماد مبارزه با رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی روز قدس را سمبل مبارزه با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: مسلمانان جهان و انسان های آزاده در این روز اعلام انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی را فریاد خواهند زد.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب شير

حجت الاسلام شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روز قدرس را یادگار امام راحل عنوان کرد و گفت: این روز، روزی مهم و با اهمیت است، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نام گرفت تا مردم مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده نشوند.

 

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس هر ساله با عظمت و قدرت نه تنها در کشور اسلامی ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان برگزار می شود و فریاد حمایت از مظلوم سر داده می شود.

 

امام جمعه عجب شیر ابراز داشت: امروز رژیم صهیونیستی به مثابه یک غده سرطانی در میان ملل مسلمان، آن ها را تحدید می کند، رژیم غاصب صهیونیستی خطر بزرگی برای جهان اسلام است.

 

وی با بیان‌ این‌که روز قدس سمبل مبارزه با ظلم و ستم است، گفت: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار مسلمانان جهان و انسان های آزاده از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به حمایت کشور های غربی، علیه مردم مظلوم فلسطین است.

 

حجت الاسلام شربیانی نطفه رژیم صهیونیستی را منحوس عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی با ترور و کشت و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع به وجود آمده و رژیم صهیونیستی یک رژیم منحوس و جنایت کار است.

 

وی با اشاره به شرایط کنونی منطقه، ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی منطقه و نابسامانی و نا امنی در کشورهای یمن، عراق، سوریه و اخیرا کویت که ریشه در غده سرطانی، اسرائیل و مزدوران آن دارد، اهمیت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دو چندان می کند.

 

امام جمعه عجب شیر خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس مسلمانان جهان و انسان های آزاده با حضور خود اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد و انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی به تمام دنیا اعلام خواهند کرد./854/ت302/ب4

ارسال نظرات