۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۷۰۳۱۳

حضور انتشارات سوره مهر در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ انتشارات سوره مهر همزمان با برپایی بیست و سومین نمایشگاه قرآن، آثار دینی، آیینی و دفاع مقدس خود را در اختیار علاقه مندان کتاب قرار می‌دهد.
سوره مهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل زا سوره مهر، این انتشارات دو کتاب با موضوع رمضان را در این دوره به مخاطبان عرضه می‌کند که «موسیقی رمضان» یکی از آنهاست و مشتمل بر آواهای افراد مختلف و نیایش آنان در اوقات سحر و افطار است.

 

همچنین مجموعه پژوهشی عکس‌های مرتبط با خاطره‌ها و سفره‌های افطاری را به معرض دید مخاطبان قرار داده است. این اثر حاصل فعالیت محمدصالح حجت‌الاسلامی است.

 

این کتاب به عکس‌های سفره‌های افطاری می‌پردازد که در اغلب شهرهای ایران و حتی مکه و مدینه نیز مربوط می‌شود. در این راستا عکس‌های منتخب گردآوری و منتشر شده‌اند.

 

همچنین کتاب‌های «امام‌شناسی»، «روشنگری در مجلس امام حسین علیه السلام» و «فاطمیت، فاطمه و تاریخ» به قلم محمدحسن زورق از دیگر آثار پژوهشی این انتشارات به شمار می‌‌آیند که در نمایشگاه قرآن ارائه می‌شوند.

 

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم چهارشنبه گذشته با شعار «همدلی و همزبانی در پرتو قرآن» و با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس گشایش یافت. بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا آخر ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا 24 دایر است./998/د102/ق

ارسال نظرات