۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۶۴۶۸۷
آیت الله علما:

روحانیان خدمتگزار دین و اسلام باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در آیین تلبس طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه، گفت: طلاب و روحانیان سربازان امام زمان(عج) هستند و از این فرصت به دست آمده باید تمام تلاش خود را برای ترویج معارف الهی به کار گیرند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تلبس 10 طلبه حوزه علمیه شهرستان صحنه پیش از ظهر امروز در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان برگزار شد.


آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه، با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه شهرستان صحنه و با تبریک ایام شعبانیه، عنوان داشت: روحانیانی که لباس پیامبر اکرم(ص) را بر تن می کنند باید در راه پاسداری از اسلام کوشا باشند.


وی در ادامه با توجه به ثواب نگاه کردن به چهره مؤمن، افزود: در روایات داریم که نگاه کردن به چهره مؤمن از ثواب زیارت کعبه بالاتر است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کسانی که لباس روحانیت را به تن دارند باید خدمتگزار دین و اسلام باشند و آن را حفظ کنند چرا که تلاش در راستای حفظ و پاسداری از اسلام منجر به کسب توفیقات الهی خواهد شد.


امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به فضائل و کرامات حضرت آیت الله بهجت(ره)، بیان داشت: مردم نگاهشان به این عالم بزرگوار بسیار متفاوت بود و قطعا نگاه دیگران نسبت به شما که لباس پیامبر اکرم(ص) را بر تن دارید نیز متفاوت است از این رو باید در راهی که انتخاب کرده اید ثابت قدم باشید.


آیت الله علما در پایان با توجه به نقش اساسی روحانیت در جامعه، اظهار داشت: طلاب و روحانیان سربازان امام زمان (عج) هستند و از این فرصت به دست آمده باید تمام تلاش خود را برای ترویج معارف الهی به کار گیرند./857/پ202/ب4

ارسال نظرات