۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۶۳۹۲۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

بی هویتی نسل جوان هدف دشمن از ترویج عرفان های کاذب است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که نسل جوان از ظرفیت بالایی در جهت پیشرفت کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند با ترویج عرفان های کاذب و انحرافی هویت دینی نسل جوان را خدشه دار کند.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری امروز در دیدار جمعی از جوانان مرکز استان با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت علی اکبر(ع) به عنوان روز جوان گفت: قشر جوان بهترین سرمایه جامعه اسلامی محسوب می شود که رسیدگی به امور این قشر از سوی متولیان ضروری است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، حضرت علی اکبر(ع) را الگویی مناسب برای نسل جوان معرفی کرد و گفت: جوانان برای حرکت در مسیر صحیح بیشتر سیره عملی ائمه اطهار(ع) را مطالعه کنند.

 

وی، ایران اسلامی را جامعه ای جوان دانست و با بیان این که جامعه ای که فاقد نسل جوان، جامعه ای پیر و فرسوده است، افزود: باید از ظرفیت های موجود در جامعه برای پویایی این نسل بهره گیریم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری با بیان این که نسل جوان از ظرفیت بالایی در جهت پیشرفت کشور برخوردار است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از توان این نسل زمینه شکوفایی کشور در بخش های مختلف را فراهم خواهد کرد.

 

حجت الاسلام صادقی به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: حضور جوانان انقلابی در دفاع مقدس پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده نظام داد.

 

وی همچنین به تلاش های نسل جوان در بخش های علمی کشور اشاره کرد و دستاوردهای جوانان در این حوزه را شگفت انگیز توصیف کرد و افزود: حرکت های جوانان ایرانی در عرصه های علمی و صنعتی سبب تعجب دشمنان نظام شده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش نظام سلطه در سست کردن هویت دینی نسل جوان کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بیش از سه دهه است که همه توان خود را در جهت تضعیف اعتقادات دینی جوانان کشورمان به کار گرفته اند.

 

حجت الاسلام صادقی ترویج گسترده عرفان های انحرافی در جامعه را از تلاش های دشمنان در جهت هویت زدایی نسل جوان کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از جوانان کشورمان به دلیل عدم آشنایی مناسب نسبت به عرفان اصیل دینی به این عرفان های دروغین روی می آورند.

 

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی برای گسترش ارزش های دینی در میان نسل جوان نیازمند برنامه ای جامع و مدون هستیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری در ادامه سخنانش با تأکید بر این که نسل جوان نباید هویت واقعی خود را فراموش کند، گفت: فاصله گرفتن از دین و مذهب موجب می‌شود تا جوانان به پوچی و بی‌هویتی برسند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات