۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۶۳۰۵۲
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت:

رسانه‌های ارزشی و انقلابی در راستای تحلیل و گسترش اندیشه‌ و گفتمان امام حرکت کنند

خبرگزاری رسا ـ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت گفت: رسانه‌های ارزشی و انقلابی باید، یاد و خاطره امام راحل را گرامی بدارند و همچنین باید در راستای تحلیل و گسترش اندیشه‌ و گفتمان امام(ره) حرکت کنند.
 حجت الاسلام والمسلمين حجت الله نيکي ملکي، مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در امور روحانيت و رييس کميسيون مطالعات اسلامي مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت و رییس کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام  بعد از ظهر امروز، یکشنبه سوم خرداد در آیین افتتاح دفتر خبرگزاری تسنیم در خمین اظهار داشت: امام راحل به رسانه نگاه ویژه ای داشتند و مطبوعات از نظر امام راحل بسیار بااهمیت بود، به‌ طوری که ایشان فرموده‌اند؛ مطبوعات باید یک مدرسه باشد تا جامعه را پرورش روحی و فکری دهد و به‌ تناسب روز و شناخت مسائل اطلاع‌رسانی کند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت با  بیان این که قلم فعالان اطلاع رسانی از خون شهدا کمتر نیست، خاطر نشان کرد: رسانه ها با حرکت در مسیر درست و همچنین در خنثی کردن هجمه فرهنگی دشمنان مسؤولیت سنگینی را بر عهده دارند.

 

رییس کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که  امام خمینی(ره) ارزش مطبوعات را کمتر از خون شهدا نمی‌دانست، بیان داشت: رسانه ها باید مفید، قلم باید ارشادی و اخلاقی و بیان هم اخلاقی باشد و همچنین انتقادات باید صادقانه باشد.

 

حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی تصریح کرد: رسانه های مسؤول یکی از ارکان مهم حرکت های توسعه ای و ایجاد ایده و انگیزه برای حرکت رو به جلوی جامعه هستند.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت در رابطه با مشخصه های رسانه های و مطبوعات سالم در کشور گفت: صداقت، تعهد به دین مبین اسلام، انعکاس واقعیت خدمات نظام، خدمت به ملت، اخلاق مداری در راستای اصلاح و حل مشکلات از ویژگی های مهم رسانه های و مطبوعات در کشور است.

 

رییس کمیسیون مطالعات اسلامی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که امروز فضای مجازی رسالت سنگینی بر دوش دارد، خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع امروز ورود به فضای مجازی بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

 

فضای رسانه های مجازی باید محل حضور اهالی متعهد کاردان انقلابی رسانه باشد

 

حجت الاسلام حجت الله نیکی ملکی به اهمیت و جایگاه فعالیت رسانه ها در فضای مجازی پرداخت و اظهار داشت: فضای رسانه های مجازی که بسیاری از اطلاعات و اخبار از این حوزه منعکس می شوند، بایستی محل حضور پر تعداد اهالی متعهد و کاردان انقلابی رسانه باشد.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت  بیان داشت: رسانه‌های ارزشی و انقلابی باید، یاد و خاطره امام راحل را گرامی بدارند و همچنین باید در راستای تحلیل و گسترش اندیشه‌ و گفتمان امام(ره) حرکت کنند./842/پ202/ح

ارسال نظرات