۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۵۵۴۱۴
آیت الله علما:

دروغ‌گویی و لجاجت با ایران ویژگی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان این‌که تیم مذاکره کننده باید با ایستادگی تمام در مقابل 1+5 اقتدار نظام را افزایش دهد، گفت: تجربه نشان داده است آمریکا و همدستانش به دنبال منافع خود بوده و جز دروغگویی و لجاجت با ایران کار دیگری ندارند.
حجت الاسلام و المسلمين علما نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 28 فروردین ماه جاری، با اشاره به گرامیداشت 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، پایه و اقتدار نظام هستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در طول 36 سال پس از انقلاب ثابت کرده که در تمامی عرصه ها، پشتوانه نظام و مردم ایران بوده و خواهد بود.

 

آیت الله علما نگاه وسیع، پدرانه و امام گونه رهبر عظیم الشان انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) به نیروهای مسلح به ویژه ارتش را مهم خواند و افزود: کشورهای بیگانه و دشمنان نظام بدانند که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش، در کل دنیا دارای نفوذ و قدرت است.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مداحان، گفت: همه ما باید بیانات معظم له را بعنوان دستور العمل رعایت کنیم و رهبری، همیشه و در همه حال راه را به ما نشان داده است و وظیفه منبری ها و مداحان و ذاکران در این خصوص بیشتر است.

 

آیت الله علما در ادامه خطبه های سیاسی خود افزود: رهبر معظم انقلاب در عین اینکه هیأت مذاکره کننده هسته ای را تایید و تشویق کردند نکاتی اساسی را نیز یادآور شدند.

 

وی گفت: تیم مذاکره کننده با ایستادگی تمام در مقابل 1+5 باید اقتدار نظام را افزایش دهند، چرا که تجربه نشان داده است آمریکا و همدستانش جز دروغگویی و لجاجت با ایران، دنبال منافع خود هستند.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: بنابر بیانات رهبری، ما با شیطان بزرگ مواجه هستیم و باید در قبال هر توافقی، تحریم های غیر قانونی علیه ایران برچیده شود.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبری افزود: باید در توافقنامه تمام حقوق ایران لحاظ شود و هر توافقی را نباید پذیرفت.

 

وی با تاکید بر این مطلب که نباید از کنار مسأله یمن و تجاوز آل سعود به این کشور ساده گذشت، گفت: یمن یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین کشور های عربی است و مردم مسلمان آن، مردمی مقاوم و مقتدر در برابر تجاوزگران هستند.

 

شایان ذکر است نمازگزاران کرمانشاهی بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی علیه تجاوز آل سعود، انزجار خود را نشان دادند./967/پ202/ب4

ارسال نظرات