۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۵۴۱۲۲
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری بردارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: تیم مذاکره کننده مراقب حیله‏گری‏های طرف مقابل مذاکرات هسته‏ای باشند، توافق زمانی معنای حقیقی دارد که غربی‌ها دست از بدعهدی و فریبکاری بردارند.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم مؤمن و انقلابی این شهرستان در مصلی نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به راهگشا بودن بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نتایج حاصله از مذاکرات هسته‏ای اظهار داشت: مردم و مسؤولان باید به سخنان رهبری در این خصوص توجه و دقت نظر ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه خواسته ملت ایران برداشته شدن تمام تحریم‏ها در هنگام توافق نهایی هسته‏ای است، تصریح کرد: آنچه واضح و مبرهن است این که نتیجه حاصل شده در این مرحله از مذاکرات با گروه 5+1 به معنای توافق نهایی نیست؛ چرا که توافق زمانی معنای واقعی می‏یابد که طرف مقابل ایران دست از تقلب، نیرنگ و فریبکاری بردارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه نباید جلوتر از زمان حرکت کرد و در بحث مذاکرات دیدیم که برخی افراد در مورد نتیجه مذاکرات هسته‏ای جلوتر از زمان حرکت کرده‏اند و تبلیغات و سخنانشان از نتیجه واقعی مذاکرات پیشتر است.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مذاکرات هسته‏ای دغدغه جدی رهبری است و ایشان فرمودند در مذاکرات توافقی انجام نشده و مسائل اصلی همچنان باقی است و تیم مذاکره کننده باید مراقب حیله‏گری طرف‏های مقابل مذاکرات باشند.

 

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهاجم نظامی عربستان سعودی به کشور یمن گفت: به طور قطع و یقین سعودی‏ها از این اقدام خود پشیمان خواهند شد و شکست نتیجه‏ای است که در پایان نصیب عربستان خواهد شد.

 

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی اقدام عربستان در یمن را همچون حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: انسان‏کشی، نسل‏کشی و کشتن زنان و مردان مسلمان توسط اسرائیل در غزه امروز توسط عربستان در یمن اتفاق افتاده است.

 

امام جمعه سمنان در پایان با گرامیداشت هفته زن و تبریک سالروز ولادت دخت نبی گرامی اسلام(ص) گفت: اخلاص در عمل و حب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله خواسته‏های حضرت فاطمه(س) از مؤمنان به ویژه شیعیان است.977/پ202/ب

ارسال نظرات