۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۴۵۸۸۶
آیت الله مهمان نواز:

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سبب یأس دشمنان نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز گفت: حضور پرشور و گسترده مردم ایران در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن سبب دلگرمی دوستان و یأس دشمنان نظام اسلامی می شود.
آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان استان که به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبیین ویژگی ها و نقش علوم انسانی در پیشرفت جوامع مختلف، اظهار داشت: علمای دینی با علم همراه با عمل خود می توانند موجب تعالی بشر در حوزه های مختلف شوند.

 

وی از طلاب خواست تا با تذکیه نفس و فراگیری علم، خود را برای ترویج آموزه های دینی در جامعه آماده کنند چرا که عالم و روحانی بدون انجام فعالیت تبلیغی، رسالت خود را کامل نکرده است.

 

آیت الله مهمان نواز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته دستاوردهای درخشانی در عرصه های مختلف داشته و می بایست این روند با قدرت و سرعت تداوم داشته باشد.

 

وی با یادآوری توطئه ها و کارشکنی های دشمنان نظام در برابر روند توسعه ای ایران اسلامی، افزود: تاکنون اتحاد، همدلی، هبستگی و بصیرت ملت ایران با رهبری ولی فقیه توطئه های دشمنان در زمینه های مختلف را خنثی کرده و از این به بعد نیز دشمنان نمی توانند کاری از پیش ببرند.

 

آیت الله مهمان نواز خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب حربه های مختلف ترور، تهاجم نظامی، تهدید، تحریم و ... را برای تضعیف و شکست در پیش گرفتند اما در همه این زمینه ها با حضور محکم مردم شکست خوردند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تأکید بر حفظ دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: حفظ آرمان های انقلاب موجب گسترش و توسعه نظام اسلامی در همه ابعاد خواهد شد.

 

وی بر حضور پرشور و شعور مردم در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: حضور گسترده و حماسی مردم ایران در مراسم راهپیمایی و تظاهرات 22 بهمن سبب دلگرمی دوستان و یأس دشمنان نظام اسلامی می شود.

 

آیت الله مهمان نواز مشارکت گسترده مردم در مراسم روز بیست و دوم بهمن ماه را یک تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: حضور در این مراسم افزون بر این که وظیفه ای شرعی است نوعی رسالت ملی نیز محسوب می شود.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از همه اقشار جامعه خواست تا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دشمن شکن خود، بار دیگر در دفاع از انقلاب و نظام به صحنه آمده و به دشمنان نشان دهند که هیچ کدام از تحریم ها و تهدیدها نتوانسته خللی در باور و عقیده آنها به وجود آورد./9314/پ202/ب6

ارسال نظرات